2021-03-29, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Merg=Ohhhh Myyyy goooooood

Vic=The African lover

Julia=The Queen
Julia the real BB-Queen! 🥰🥰🥰
2021-03-29, 17:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och att ej förglömma: bögrim alban. Typ dödsstraff på bögeri i albanien. Inte på pappret sedan några år, men i realitet.

Jovisst. Men det skiter ju Mergim i helt. Han är ju bara hobbymuslim.
2021-03-29, 17:51
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det beror ju lite på vad man vill ha ut av programmet. Jag tycker att det är intressant att se en så otippad person i den här miljön, men som sista deltagare hade jag inte funnit henne vidare underhållande iom det du skrev. Som komplement till övriga personligheter däremot absolut!
Jag ser inget intresse ärligt talat för Katti tyvärr i denna miljö den är det är ankward över det hela, Ska man ta in en i den åldern måste man hitta den perfekta pusselbiten och det är inte hon inte ens nära så den rekryteringen är fel!

Ska man ha in en mogen person så måste den personen vara förstående mot dem yngre och inte gnälla som Katti gör då det blir div lekar och annat som anspelar på sex då brnner det för hon, Känns som att hon passat bättre i tex Farmen där skulle hon vart i sitt rätta jag inte i BB!
2021-03-29, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Är det någon som sitter på info om den inkommande trion är mullvadar eller inte?!

Jag tycker att det låter sjukt orättvist att gamla deltagare skall få en ny chans. Har man varit med en gång så har man förbrukat sin plats!! Man borde iallafall INTE få komma in redan året efter. Blir sjukt arg över detta!
Ok om de kommer in som mullvadar för att röra om lite men, nej, jag vetefan vad jag tycker om detta 🤔
Avskydde bögrim förra året och gör det fortfarande, Jullan gillade jag, vicky kommer jag knappt ihåg.
Man kan ju vara rätt säker på att Bögrim kommer skaffa sig en auto iallafall för han lär inte kunna hålla käften om vad han sett o hört på utsidan. Vicky likaså.

Simon kommer säkerligen bli jävligt arg över att dessa kommer in tror jag. Han kommer tycka att det är orättvist, och jag håller med!

Simon for the win! 🤘
Viccan har frotterat sig med tess sen tess kom ut. Bara det stör!
2021-03-29, 17:52
Medlem
Varför avbrott nu då?
2021-03-29, 17:52
Medlem
Citat:

Det har ju Jullan oxå
2021-03-29, 17:53
Bannlyst
Citat:
Är det någon som sitter på info om den inkommande trion är mullvadar eller inte?!

Jag tycker att det låter sjukt orättvist att gamla deltagare skall få en ny chans. Har man varit med en gång så har man förbrukat sin plats!! Man borde iallafall INTE få komma in redan året efter. Blir sjukt arg över detta!
Ok om de kommer in som mullvadar för att röra om lite men, nej, jag vetefan vad jag tycker om detta 🤔
Avskydde bögrim förra året och gör det fortfarande, Jullan gillade jag, vicky kommer jag knappt ihåg.
Man kan ju vara rätt säker på att Bögrim kommer skaffa sig en auto iallafall för han lär inte kunna hålla käften om vad han sett o hört på utsidan. Vicky likaså.

Simon kommer säkerligen bli jävligt arg över att dessa kommer in tror jag. Han kommer tycka att det är orättvist, och jag håller med!

Simon for the win! 🤘

Bara Victoria som ska stanna ryktas det om ✌️
2021-03-29, 17:54
Medlem
Har Pedram sagt något mer om att lämna BB? Han har sett lurig ut senaste dagarna.

Hoppet är det sista som överger en!
2021-03-29, 17:54
Medlem
Citat:

nej vickan har inte hängt med tess det är julia som har gjort det
2021-03-29, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst. Men det skiter ju Mergim i helt. Han är ju bara hobbymuslim.
Du den var på tapeten förra säsongen. Men du har glömt? Även du var enig om att det var därför han valde springa runt och leka hetero. "Min storebror Lenny", right. 7 äldre systrar och alban. Bög? No no
2021-03-29, 17:55
Medlem
Ridnes avatar
Men hallå eller?! Fan vilken lång censur! 👺
2021-03-29, 17:56
Medlem
Citat:
Det har ju Jullan oxå

Ja, Julia och Tess har myst på bra! Fixat naglar på hennes salong, klunkat bärs och ätit pizza bl.a.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in