2021-03-29, 16:14
Medlem
le-petit-liberals avatar
Har köpt liven igen! Nu kan de bli riktigt bra,

Mergim, julia och Viktoria = de som gjorde mest drama förra året.
2021-03-29, 16:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
NORRBOTTNING får jag säga Julia är

Hon pratar nästan ingen norrländska vad jag hört men jag har ett minne av att hon sagt att hon har bott i Luleå tidigare. 🤔
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han satt och pratade med Tanja och lekte med en kudde och snurrade den exakt likadant som Adrian brukar göra. Alex är riktig töntvarning på och skenhelig som fan och värsta var när han går in och outar Dennis som världens snuskigaste när han själv är i poolen och tar för sig men sist kände han väl sig dissad och då började han grina missnöje till Katti. Nej han är klar och vi har redan genomskådat honom, gick rätt fort!

Ja! Han vill vara Adrian så han tar efter allt.. Psykopatvarning på grabben.
Han har så oskön personlighet också och verkar lida av storhetsvansinne. Bölade en hel kväll för att hans kassa låt spelades och tror att han är världens snyggaste, roligaste och mest eftertraktade svärmorsdröm. Tänk att ha så fel uppfattning om sig själv. Jordens största TÖNT. Ahhh blir förbannad bara jag tänker på honom
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
JAG LÄNGTAR! Skaffat 2 v gratis till... Men det är pga jägarna säsong 2. Och bögrims återkomst. Ibland är det roligt att få hånskratta... med mute på.🙄🙄🙄

Vad nice och välkommen tillbaka!

Ja Mergim kommer bli svårt för mig då han gick mig på nerverna förra året. Nu är det Pedram som promenerar på mina nerver och snart blir det dubbelt upp *suck*

Alltså börjar Mergim springa helt loco i röven efter någon igen då kommer jag slita av mig håret, pallar inte en ny Mergim/Lennie repris.
2021-03-29, 16:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Kvällen kommer ju naturligtvis innehålla att Gamnacken kommer ligga i Officerens famn och bedyra sin kärlek och hur pisslycklig han är att Officeren är kvar. Sure.
Översättning:
Deniz kommer erövra nya lapdance och white trash limmar på honom. Den ende alph-alphan.
Jullan sätter igång Officeren på riktigt. Mässens dass kommer till användning. Jeol hamnar under täcket med albanen och vi får ett nytt "Utan trosor i Tyrolen".

Kvällen slutar med den vuxne 30-årige mannen pillar den lilla afrikanska flickan i håret, med bånge.
Ja du Grodan låter som ett scenario gottigt nog i afton...
Låga odds på att Olga dyker upp iafton sedan behöver inte Joel springa runt och leta ngn att kramas med, Emelie får byta säng illa kvickt och är Madde ute ur bilden lär Officeren snällt få komma till den sängen och sedan snurrar det på!

Vicky lär väl ge en utläggning om världen åt alla och Nardos kommer fundera var ligger det, Eller blir Madde kvar kommer Officeren vaktas med hököga så inget händer med han så ingen ny rekryt anfaller han....
¨
Kommer bli en hög INTRESSANT afton!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och är TOTALT tvärt om. Han är bra att ha för att rösta ut om någon jag gillar hänger löst. Om han överlever bb så länge. Men ett usch, självklart.

På ett sätt är det väl bra att ha kvar honom för att jag tror att folk kommer börja störa sig på honom därinne snart om de inte gör det redan vilket kan leda till bråk. Men jobbig att titta på.
Medlem
le-petit-liberals avatar
Älskar både julia och Mergim

Gillar dock Viktoria mindre...
2021-03-29, 16:18
Medlem
lillaflippens avatar
Vilka tror ni mergim, Julia och Vicky kommer klicka bäst med i huset då?
2021-03-29, 16:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja! Han vill vara Adrian så han tar efter allt.. Psykopatvarning på grabben.
Han har så oskön personlighet också och verkar lida av storhetsvansinne. Bölade en hel kväll för att hans kassa låt spelades och tror att han är världens snyggaste, roligaste och mest eftertraktade svärmorsdröm. Tänk att ha så fel uppfattning om sig själv. Jordens största TÖNT. Ahhh blir förbannad bara jag tänker på honom

Gamnacken 2.0 fläskpadde version allra våtaste dröm är att Officeren åker. Plötsligt blir han 1'a snyggast i huset och får Autobahn till Maddes trosor. Han är redan en 8'a för Ystad så nu är siktet inställt på nästa kviga att fälla.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Hon pratar nästan ingen norrländska vad jag hört men jag har ett minne av att hon sagt att hon har bott i Luleå tidigare. 🤔
Hon har bott i Luleå hals sin uppväxt och gått skola där, Hon har hållit på med gymnastik och var med i LDC Team som var med på hockey matcherna & Basketen i Luleå!

Så Jullan har jag sett du hon var nog runt 15år....
Medlem
Ridnes avatar
Jag tror att Dennis och Tanja är jättesugna på varandra. Ska bli intressant att se hur det utvecklar sig.
Han ger henne mycket blickar och uppmärksamhet. Pedram kommer inte bli glad tror jag
Medlem
tror ni dom gamla deltagarna är jokrar som kmr va inne en bestämd tid eller är dom med i tävlingen som vanliga deltagare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in