2021-03-29, 17:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Alex går fan runt och speglar sig mer än AD
Han blir ju en 1'a för han är säker och hoppas att Officeren ryker ikväll
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Alex går fan runt och speglar sig mer än AD

Fläskpaddan ser Adrian istället för sin egen spegelbild. Han tror att han är het.
Bannlyst
Många namnlösa konton på insta som pushar för Stephanie, är det postnord som skickat ut fotsoldater lr vad har Stephanie för fanbase?
2021-03-29, 17:33
Medlem
Om NI fick bestämma vem som stannar mellan Mergim, Julia och den tredje bruden, vem skulle ni ha valt då? Mergim alla dagar i veckan, ve behöver fler killar + han kan spice shit up.
2021-03-29, 17:33
Medlem
Åker inte Katti ut ikväll blir jag besviken, hon har haft sin övertid där inne nu. De andra tre förtjänar platsen bättre.
2021-03-29, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
I jämförelse med övriga trötta gäss minus Tanja så levererar hon. Men fyll huset med Emelie och Madde kopior så blir det som alla vill. X antal myror och 1 elefant= barnprogram. Toppen! 🤣👎
Sluta jag orkar inte. 🤣🤣🤣
2021-03-29, 17:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Om NI fick bestämma vem som stannar mellan Mergim, Julia och den tredje bruden, vem skulle ni ha valt då? Mergim alla dagar i veckan, ve behöver fler killar + han kan spice shit up.

Julia.
2021-03-29, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Många namnlösa konton på insta som pushar för Stephanie, är det postnord som skickat ut fotsoldater lr vad har Stephanie för fanbase?

är säkert tess som spammar insta med fakekonton
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Noll och ingen fanbase eg sett till hut följare på IG så är Madde först sedan är det Adrian som finns, Sedan så i afton har nog den uppmaning Biancia kastat ut att rösta kvar Adrian och Madde en viss betydelse iom att kommer dem rösterna in då viktar det rejält att Steffy & Katti sitter i rummet!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Vrf tänker vi så mke på Mergim och Nardos drama? TÄNK IST PÅ JULIA OCH NARDOS. Fyfan va kul, Nardos som bråkar me julia för hon typ bajsar i diskhornet och äter naken eller ngt
Nu har du dykt för djupt i lattjolajbanlådan... före 18? Eller var det felstavsnisse.. kram.🥰
2021-03-29, 17:36
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Massutvandring i kväll om Jullan, mergim och viccan börjar domdera!!! YES! Paaaaarty! Dennis lapdance, vad är det mot ett litet visa fittan och kissa i poolen! JAG dööör av skratt!!!!

Hihihi! Ljuvliga Julia! Nu måste jag bergis förnya mitt C-more abg igen. De måtte tro jag är knäpp.
Trist att man varken kan dricka, röka eller snutta på papperslappar denna säsong, men Jullan kommer säkert göra det underhållande ändå.

Nu hoppas jag bara att "jagtardindotter" kommer in och förgyller tråden med sin stora kärlek till Jullan.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-29, 17:36
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1

Patzy.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in