2021-03-29, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
OCH då Fjolljoel UTGÅR från att bögrim är bög, ååååh vad jag längtar! 😃😃😃
Hahah dock tror jag rimmet lär limma på adrian IFALL han är kvar. joel är kåt på alla killar förutom peddot o simon

edit glömde tjockis alex
2021-03-29, 15:57
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Rent jävla fusk är det ju, och sjukt orättvist mot dom andra! 🤬
Men exakt vad man kunnat vänta sig av kräken i produktionen givetvis. 😡

Japp.. de har aldrig visat hennes dubbelmoral eller äckliga beteenden i avsnitten heller. Hon klipps alltid till sin fördel så de som inte tittar på liven kanske fortfarande tycker att hon är ok
2021-03-29, 15:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Är det inte lite märkligt av BB att lägga upp klipp på Adrian och Madde tillsammans och skriva ”för er som hoppas på lite löve i huset?” När båda hänger löst.

Ja ytterst märkligt och skulle kunna bli så att ingen åker ut ikväll och istället slänger man in tre nya deltagare och skakar om karamellburken ordentligt? Eller då blir de alldeles för många, finns väl inte ens sängplatser så det räcker.
Medlem
In med Joe istället
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han har så otroligt skev självbild att det är komiskt Han tror verkligen att han är snygg.. ALLA därinne är sexigare än honom. Precis alla. Han är motbjudande.

Haha men eller hur! Och hans personlighet drar ner han ännu mer
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Är det bara jag som märkt en helomvändning i Judiths beteende senaste veckan?
Hon moralpredikar om andras "ofredanden". Hon säger att hon blir obekväm när Simon pratar om sin boner, hon säger att hon inte vill hångla på fester längre. Dessutom tycker jag att hon har tonat ner Tanjastalkingen.

Undrar om hon blivit tillsagd i bikten igen om hur hon framstår på utsidan och de vill hjälpa henne på traven med att bli mer gillad av tittarna. Det märks ju att produktionen håller henne som en av deras favoriter så skulle inte förvåna mig.
Garanterat blivit upplyst. Från i lördags natt:
https://imgur.com/a/upzdv29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Fan, helt rätt att plocka in 3 fd BB deltagare och som jag skrev tidigare så tänker man.. Om alla gick bananas över att Dennis kom in, hur fan ska de kunna smälta att TRE nya och som DESSUTOM var med i förra säsongen plötsligt ska tävla om 1 miljon?

Detta är så jävla bra! Dennis ankomst var ju anspråkslös i jämförelse med hur kvällens entrée kommer att bli. OH MY LORD!

De tre är dessutom rätt hetlevrade och kommer att ta för sig. Det här kan bli det bästa försöket av BB att sätta fart på den här vinterdvala segeriet i huset!
Ja, nuvarande deltagare kommer lämna i samlad trupp!!! Jullan tömmer baren, bögrim KoooKAAaar och viccan springer runt och "vet allt/känner alla/är överläkare (bl.a)!!! 🤣🤣🤣👍👍👍
Medlem
Nu älskar jag Tanja ännu mer som har Karsten Torbjer som favoritkomiker. Älskar honom!
2021-03-29, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hahah dock tror jag rimmet lär limma på adrian IFALL han är kvar. joel är kåt på alla killar förutom peddot o simon

edit glömde tjockis alex
Bögrim har INTE kommit ut. 🤣🤣🤣🤣
2021-03-29, 15:59
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men jaa-a! Innan dess ska lite klipp från 30-årsfestkvällen visas på skärmen, bl.a. det när Alex sitter och smaskar i sig smörgås i bubbelpoolen och berättar vad han tycker och tänker om Dennis. 😏

Men JA!!!! Alltså kanelen, varför sköter inte vi BB istället?! Hade ju blivit episkt <3
Gud vad jag skulle må om mansbebisen fick skämmas inför alla över hur han spydde galla över Dennis pga hans egen krossade sköra manlighet
2021-03-29, 16:00
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Är det inte lite märkligt av BB att lägga upp klipp på Adrian och Madde tillsammans och skriva ”för er som hoppas på lite löve i huset?” När båda hänger löst.

Hmm nej faktiskt inte. Om det bara hade stått så som du skrev hade det eventuellt varit en annan sak men nu stod det ju ”för alla er som hoppas på lite löve i huset har vi här gjort ett gulligt litet klipp på cute moments mellan Adrian och Madeleine. Enjoy eller inte... Men visst är de ganska söta? "
2021-03-29, 16:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
In med Joe istället

Ja, en äkta norrlänning behövs i det där huset och någon go Göteborgare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in