2021-03-29, 16:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, nuvarande deltagare kommer lämna i samlad trupp!!! Jullan tömmer baren, bögrim KoooKAAaar och viccan springer runt och "vet allt/känner alla/är överläkare (bl.a)!!! 🤣🤣🤣👍👍👍

ser det framför mig. Vilken cirkus!
2021-03-29, 16:02
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja ytterst märkligt och skulle kunna bli så att ingen åker ut ikväll och istället slänger man in tre nya deltagare och skakar om karamellburken ordentligt? Eller då blir de alldeles för många, finns väl inte ens sängplatser så det räcker.

Om en åker ikväll och det kommer in 3 nya blir dom 16 st och det finns 16 sängplatser. Om ingen åker blir det en utan sängplats om alla 3 av dom som kommer in stannar
2021-03-29, 16:02
Medlem
Peddo stylar håret. Gör en "Tanja"...🙄
2021-03-29, 16:03
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Haha men eller hur! Och hans personlighet drar ner han ännu mer

Han kallar sig "social kameleont" Jojo det kan man ju också kalla det när han tar efter Adrians klädstil, tjej, dialekt och uttryck. Han tar även efter en del uttryck och saker som Simon säger för att han vill vara roliga killen. Tyvärr blir det platt fall eftersom han inte bara är ful och dum i huvudet. Han är tråkig också Sorry, det var inte snällt av mig men Alex tar fram mina absolut sämsta sidor.
2021-03-29, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu älskar jag Tanja ännu mer som har Karsten Torbjer som favoritkomiker. Älskar honom!

👍
2021-03-29, 16:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Garanterat blivit upplyst. Från i lördags natt:
https://imgur.com/a/upzdv29

Kan tänka mig att hon fick tillsägelse och tips efter att hon drog av Tanja trosorna sist.. Efter det har hon varit som ett fromt lamm.
2021-03-29, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Är det inte lite märkligt av BB att lägga upp klipp på Adrian och Madde tillsammans och skriva ”för er som hoppas på lite löve i huset?” När båda hänger löst.
Är så jävla sugen på att betta på att Katti åker ut. 2,75 i odds är bra!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Garanterat blivit upplyst. Från i lördags natt:
https://imgur.com/a/upzdv29

I klippet säger hon dock "vill inte ha mer flatjudith antastar pojkar"

Jag tror att hon fortfarande tror att allt handlar om att hon tog på pedrams kuk en gång som hon själv sagt att det beror på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
ser det framför mig. Vilken cirkus!
JAG LÄNGTAR! Skaffat 2 v gratis till... Men det är pga jägarna säsong 2. Och bögrims återkomst. Ibland är det roligt att få hånskratta... med mute på.🙄🙄🙄
2021-03-29, 16:06
Medlem
Varför är det så många som tror att Mergim är bög? har han hintat om det eller är det för att han inte legat med någon tjej i huset?
Bannlyst
Om produktionen väljer att fiffla så ryker Kattis, hon är för jobbig att ha kvar på alla tävlingar och hon bråkar med gullegrisen Narcos.

Om Dennis får rädda nån väljer han Adrian, och sen Stephanie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hmm nej faktiskt inte. Om det bara hade stått så som du skrev hade det eventuellt varit en annan sak men nu stod det ju ”för alla er som hoppas på lite löve i huset har vi här gjort ett gulligt litet klipp på cute moments mellan Adrian och Madeleine. Enjoy eller inte... Men visst är de ganska söta? "
Tyckte bara det var lite udda att de lyfter fram två deltagare inför en utröstning sådär, men du kanske har rätt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in