2021-03-29, 16:07
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, nuvarande deltagare kommer lämna i samlad trupp!!! Jullan tömmer baren, bögrim KoooKAAaar och viccan springer runt och "vet allt/känner alla/är överläkare (bl.a)!!! 🤣🤣🤣👍👍👍

Haha vore så kul om dom lämnar ikväll redan och Julia tar med sig all alkohol därifrån
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han kallar sig "social kameleont" Jojo det kan man ju också kalla det när han tar efter Adrians klädstil, tjej, dialekt och uttryck. Han tar även efter en del uttryck och saker som Simon säger för att han vill vara roliga killen. Tyvärr blir det platt fall eftersom han inte bara är ful och dum i huvudet. Han är tråkig också Sorry, det var inte snällt av mig men Alex tar fram mina absolut sämsta sidor.
WHO the fuck is alex?!? Går mig toootalt förbi! Ignorerar 🤣
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
I klippet säger hon dock "vill inte ha mer flatjudith antastar pojkar"

Jag tror att hon fortfarande tror att allt handlar om att hon tog på pedrams kuk en gång som hon själv sagt att det beror på.
Skämta bort allvaret skulle jag tro 🤷
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha vore så kul om dom lämnar ikväll redan och Julia tar med sig all alkohol därifrån
Right on spot!🤩🤩🤩
2021-03-29, 16:08
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Han kallar sig "social kameleont" Jojo det kan man ju också kalla det när han tar efter Adrians klädstil, tjej, dialekt och uttryck. Han tar även efter en del uttryck och saker som Simon säger för att han vill vara roliga killen. Tyvärr blir det platt fall eftersom han inte bara är ful och dum i huvudet. Han är tråkig också Sorry, det var inte snällt av mig men Alex tar fram mina absolut sämsta sidor.

Han satt och pratade med Tanja och lekte med en kudde och snurrade den exakt likadant som Adrian brukar göra. Alex är riktig töntvarning på och skenhelig som fan och värsta var när han går in och outar Dennis som världens snuskigaste när han själv är i poolen och tar för sig men sist kände han väl sig dissad och då började han grina missnöje till Katti. Nej han är klar och vi har redan genomskådat honom, gick rätt fort!
2021-03-29, 16:10
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Ja, en äkta norrlänning behövs i det där huset och någon go Göteborgare.
NORRBOTTNING får jag säga Julia är
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Varför är det så många som tror att Mergim är bög? har han hintat om det eller är det för att han inte legat med någon tjej i huset?
HAN har aldrig sagt. Uppenbart förra säsongen, dock. Jag litar på min gaydar.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Tyckte bara det var lite udda att de lyfter fram två deltagare inför en utröstning sådär, men du kanske har rätt

Jo jag förstår absolut vad du menar. Och jag kan hålla med att det blir lite fel om dom bara lyfter fram dom två positivt, typ som att man ska vilja veta vad som kommer hända mellan dom och rösta kvar dom. Då borde dom göra det med dom andra två som hänger löst, göra klipp om dom som att man ska rösta kvar dom också.

Jag tror dock inte det påverkar oss som kollar mycket på liven (oss=jag iaf) men dom som bara kollar på avsnitten som är vinklade kanske blir påverkade av såna klipp eftersom dom inte ser så mycket från huset.
2021-03-29, 16:11
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
WHO the fuck is alex?!? Går mig toootalt förbi! Ignorerar 🤣

Svårt att ignorera mansbebisen som alltid försöker vara snyggast och roligast URK.
2021-03-29, 16:12
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Right on spot!🤩🤩🤩

Även dammsugaren snor hon med sig
2021-03-29, 16:13
Medlem
kermiths avatar
Kvällen kommer ju naturligtvis innehålla att Gamnacken kommer ligga i Officerens famn och bedyra sin kärlek och hur pisslycklig han är att Officeren är kvar. Sure.
Översättning:
Deniz kommer erövra nya lapdance och white trash limmar på honom. Den ende alph-alphan.
Jullan sätter igång Officeren på riktigt. Mässens dass kommer till användning. Jeol hamnar under täcket med albanen och vi får ett nytt "Utan trosor i Tyrolen".

Kvällen slutar med den vuxne 30-årige mannen pillar den lilla afrikanska flickan i håret, med bånge.
2021-03-29, 16:14
Medlem
Citat:
Svårt att ignorera mansbebisen som alltid försöker vara snyggast och roligast URK.
Och är TOTALT tvärt om. Han är bra att ha för att rösta ut om någon jag gillar hänger löst. Om han överlever bb så länge. Men ett usch, självklart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in