2021-03-29, 15:39
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
nej nej.. de ska få sitta i soffan och titta på när de andra har världens kväll. På storskärmen

Älskar det! Vill minnas att det var något förra året då vissa fick se på stora skärmen vad dom andra gjorde i annexet/uppdragsrummet. Inte en tävling alltså. Eller var det då när vissa blev inlåsta i uppdragsrummet, med minimöbler, minimadrasser osv? Då mergim lackade för att han inte hade cigg.

Men jag vill minnas att det var så iaf och att dom i uppdragsrummet inte visste att dom andra såg och sen blev det tjafs efteråt.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Oooohhh.. hoppas att det kanske kommer någon sorts tvist att BB säger:

"Dennis. Eftersom din 30-årsfest blev förstörd av surkukar i huset så får du välja ut 5 stycken av de som var schysstast och de blir immuna denna vecka OCH du får en en brakmiddag med dessa under veckan"
Hallo produktionen här har ni en klar TWIST som kommer bli mycket populär 👍👍👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Eftersom jag inte bryr mig nämnvärt om vem som åker ut av dom som hänger löst idag så känns det nu iaf som att det blir en spännande kväll. Kommer vi få veta mer om Dennis? Är han en mullvad, sitter han på någon makt eller är han bara en vanlig deltagare?

Vem åker ut om någon ens åker?

När kommer Julia, mergim och Vicky in? Vad kommer vi få veta om deras vistelse i huset?

Hur kommer dom i huset reagera på dom tre gamla deltagarna?

Dessutom:
Om ad åker, hur kommer Madde bli?
Om Steffi åker, kommer Simon ragga på nån annan?
Om Madde åker.... Hmm kanske hur kommer ad ta det?
Om katti åker, kommer det bli mer hångel?

Ja, det enda som är klart just nu är att allt är väldigt oklart. Hehe. Går i samma tankebanor gällande de som hänger löst, funderar på hur (och ens om) det kommer påverka dynamiken i huset om de ryker.

Jag är fortfarande irriterad, men du har rätt i att det är lite spännande. Känner mig typ stressad??? FULLT NORMALT.
2021-03-29, 15:40
Medlem
”Det kommer in tre deltagare ikväll och de är utmanare och ordinarie. Men de kommer att få en del utmaningar för att få stanna kvar i huset”

Står i en artikel i NK om att Julia ska in

Vadå utmanare OCH ordinarie?
2021-03-29, 15:42
Bannlyst
” Med nya deltagaren Dennis Asteson i huset väntar nya överraskningar redan på måndagens veckofinal.

Jag kan säga att det kommer in tre utmanare från förra säsongen. Det kommer även framöver bjudas på flera plot twists i veckofinalerna. Som tittare kommer det att bli superspännande.”

Om Dennis lämnar ikväll, vad skulle det vara för kul med det 🤷🏻‍♂️
Medlem
Åååååh vad Alex är lost. Quick kom typ för ett år sedan.David Dencik spelar Quick. Pinsam snubbe. 🤢🤮
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
”Det kommer in tre deltagare ikväll och de är utmanare och ordinarie. Men de kommer att få en del utmaningar för att få stanna kvar i huset”

Samma som i NSD med andra ord
Jasså en till Norrbottning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Haha japp det stämmer bra in på det jag och säkert flera andra tycker, fyfan.
Vilken tur att BB är kaos och underhållning och inte en skönhetstävling!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Att dom kommer in som ordinarie deltagare men kommer att få tävla om sin plats i huset? Kanske bara en som får vara kvar.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Klart dom har!

Förstod det på nån av förra veckans fester när hon sa att "hon inte ville dricka för hon kunde bli slibbig då" eller vad det var hon sa?

Så givetvis har dom sagt åt henne att behärska sig osv. 🤢

Men förhoppningsvis blir hon full och gör bort sig en gång för alla.

Ja just det det sade hon ja.. Jag är fasen övertygad om att produktionen har tagit ett snack med henne.
Fan vad dåligt isåfall för då behärskar hon sig och ändrar ett beteende hon inte hade ändrat om hon inte hade fått info om vad utsidan tycker om henne. Nu är hon fake och spelar fin. De skulle kastat ut henne istället för att ge henne tips på hur hon ska ändra sin personlighet för att blidka tittarna.
2021-03-29, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Alex ser ut som en välgrillad julgris just nu efter sin brun utan sol
Felknullad kinesisk skvallerkärringsgris ut med den förbannade luffaren när han sitter löst, han tillför lika lite som madde...
2021-03-29, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Blir tufft för Emelie ikväll, först klarar Stef sig kvar i huset. Sen kommer de 3 nya in. Blir mycket.
☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️
Sant! blir tufft för juddan när jullan trillar in, kan utlova jidder redan ikväll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in