Citat:
Göran Lambertz, i sin blogg
«När jag berättade som det var inför de samlade medierna gjorde jag mig enligt Wolodarski skyldig till ”en otäck anklagelseakt mot den kvinnliga målsäganden”. Jag ”bidrog till att förstärka lidandet som målsäganden känt ända sedan julafton”.–
Men är det så svårt för Peter Wolodarski att förstå att den som har blivit oskyldigt anklagad för våldtäkt gör vad han kan för att visa att han är oskyldig? Att det inte är fråga om något gränsfall utan om en helt och hållet påhittad anklagelse? Hur vet han att jag bidrog till att förstärka ett lidande som hon känt ända sedan julafton? Innehåller inte det ett påstående om att det var jag som orsakade henne lidande? För att hon var kvinna och jag man?
Får jag fråga dig Peter: Hur hade du själv gjort? Enligt vilken regel borde du ha avstått från att säga som det var även om du var mycket angelägen att inte anklagelsen mot dig skulle klibba fast mer än den redan gjort genom häktningen?»
http://goranlambertz.se/wolodarskibetraktelse/
Bra av GL. Hoppas han startar flertal processer mot media i saken. Det är inte mer än rätt.
GL har helt utan grund blivit uppmålad som våldtäktsman av media. Patetiskt och förmodligen olagligt.
Citat:
Alla i tråden är eniga om att det är du som är vidrig. Samt givetvis EA. Två vidriga luder helt utan etik eller moral.