2021-03-29, 13:37
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hoppades länge och väl att Julia, Vickan och Skrikrims inträde i huset var en skröna. Tyvärr verkar skrönan vara sann.
Man genomled en hel säsong förra året med den skrikande idioten Mergim och nu ska man alltså behöva genomlida en till? Rätt säker på att han kommer bli inröstad av Joels och Nardos fans Då tror jag att jag stänger ner för gott.
Dito! Absolut dito.
2021-03-29, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Nice ! Tanten kan åka nästa måndag, låt svansen Madde åka ut idag.

Trött på gnäll om henne och AD

Vill ha en fest idag med 3 nya energeriska deltagare utan en partypooper tant.. Om hon var arg över att nya killen fick en lapdance undra då hur hon ska reagera till en full JULIA från förra säsongen( hörde att hon skulle komma in ).. kommer inte va bra, lika bra att TANTEN åker idag.
2021-03-29, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Varför inte. Är det bättre att svansa efter Simon och ockupera fimprutan 90% av tiden.

Yea hon stör mig inte lika mycket ,

🙌🙌🙌🙌
2021-03-29, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Madde har 2.00 i odds att åka, Katti har 2.75

AD är super säker
Steph är säker.

Madde behöver fler röster förihelvete låna någons mobil ASAP.
Hejdå till klagande tanten!
Madde har ingen chans, SHE IS DONE. Precis när jag börjat gilla henne så ryker hon.
2021-03-29, 13:40
Medlem
Hoppas att Joel och Mergim sätter på varandra inatt då.
2021-03-29, 13:40
Medlem
några teorier om varför Ad undviker madde idag?

Det kan inte vara att hon var för på för idag har hon varit normal och det som hände igårkväll handlade (vad Adrian vet) inte om honom utan att hon hängde löst och behövde tänka i tystnad.

Vi vet ju att det handlade om honom men det vet inte AD. Så varför undviker han henne just idag av alla dagar?
2021-03-29, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Vill ha en fest idag med 3 nya energeriska deltagare utan en partypooper tant.. Om hon var arg över att nya killen fick en lapdance undra då hur hon ska reagera till en full JULIA från förra säsongen( hörde att hon skulle komma in ).. kommer inte va bra, lika bra att TANTEN åker idag.

Tanten gör mer drama en vad , Madde gör för hon springer bara runt svansar och gnäller om AD
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Madde har ingen chans, SHE IS DONE. Precis när jag börjat gilla henne så ryker hon.

Bianca Ingrosso med 1.2 miljoner följare la ut att man skulle rösta på Madde
en annan med 700k gjorde samma. Så chans finns det! Bara hålla tummarna. Bye Katti
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Tror du det? Tror du inte tjejerna väljer att rösta kvar henne för att hon och adrian är så "gulliga" ihop?
Ingen gillar Katti förutom gammkärringarna.
Bannlyst
Julia/Olga och Therese har ju hängt en del på utsidan, hon kommer hämnas på dom som snackat skit om Tessan.
Hoppas det blir kaos mellan Nardos och Julia.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av royalquality
Finns det risk att den självgoda, feta fläskpadda narcisisten Amilia kommer in?
Om så är fallet så kan jag redan nu slå sönder tv,n och slänga ut den genom fönstret.
Jag tar vem som helst före Amilia, t.o.m Anty.

Tanken på Amilia får mig att rysa i hela kroppen.
Onekligen men tycker tamefan ÄckelJudith är snäppet värre faktiskt!? Och Narcos inte att förglömma!
Och skrikAlbanen, och Gamjäveln och..........
Medlem
Är fortfarande väldigt bestämd när det kommer till att de nygamla deltagarna är mullvadar.

MEN, det kan vara så att dom blir lagledare för 3 lag i veckan som kommer och att den som leder vinnande laget får stanna.

Dvs Julia vinner och vi kanske kan få något som liknar BB resterande av tiden, hon vinner miljonen och alla blir nöjda och glada.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in