2021-03-29, 11:41
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Aa men tror ej på det. Tror de svåraste att veta är nog vem som är mest omtyckt Mellan Nardos och Emelie. Hoppas dock på Nardos. Dock är nardos verklgien it näst sist om man tänker logikst. Hon är top 5 i huset tror jag.

Jag tror också att nardos är är högt upp på toppen, inte näst sist iaf. Och det trots att jag inte har henne högt rankad som vinnare enligt mig och vilka jag gillar.
2021-03-29, 11:41
Medlem
Hoppas verkligen på att Madde åker, hon är säkert en jättefin person så men orkar inte med henne i BB!

Men tror tyvärr att det kommer vara katti som åker ikväll
2021-03-29, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Som vanligt är DC på ett rum som redan täcks av de fasta kamerorna, i stället för att filma testo-festen i gymmet...

DC är riktigt dålig i år.
2021-03-29, 11:42
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Vem hade ni räddat, Nardos eller Mergim
Det här året? Nardos.

Gamla deltagare ska bara ut, de hamnar automatiskt längst ned på listan. Den utvecklingsstörda taxen som sköter kontrollrummet nattetid hade hamnat före dem i rankingen.
2021-03-29, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Hoppas att hon åker. Jag gillade henne verkligen i början, hon kändes lite vrickad på ett roligt sätt och verkade väldigt genuin. Men jag har mer och mer insett att det enda hon bidrar med är att gråta, röka, prata svengelska och älta om att hon inte ska ge Simon mer uppmärksamhet (för att i 5 minuter senare hångla med honom).

Hon är absolut inte värst i huset, långt ifrån, men av de 4 som hänger löst är hon den som bidrar med minst enligt mig. Madde är ett sömnpiller, men även hon kan säga något vettigt ibland och det behövs någon riktigt snygg tjej som de utsvultna pojkarna (läs Simon & Alex) kan dregla på. Katti är i mångt och mycket en äldre Steph (minus gråtandet) men hennes närvaro ger en balans i huset. Utan henne blir det ännu mer fritidsgård av huset. AD åker knappast så honom behöver jag inte ens ta upp.

Summa summarum, min röst går till vem som helst förutom Stephanie.

Håller med så mycket om Steph. Det är så tråkigt att se henne gråta över Simon och jag tror att Simon skulle bli roligare utan henne. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag till och med att han önskar lite att hon ska åka ut pga det.
2021-03-29, 11:43
Medlem
Citat:

Nardos, hon bidrar med betydligt mer än Mergim.

Den enda Mergim gjorde var att springa efter folk och alltingen skrika eller sjunga och ”hota” med att han vill lämna vart tredje dag
2021-03-29, 11:45
Medlem
Nu står Madde redo för duschen när AD sen ska duscha efter träningspasset
2021-03-29, 11:45
Medlem
xrlpyts avatar
Steffi har fortfarande inte gråtit över Simon på över en vecka nu, hon är strong independent woman igen. Nyss ville hon tydligen inte att Simon skulle hjälpa busa henne, hon bad honom skicka in någon tjej i stället. Heja Steffi!
2021-03-29, 11:46
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Oj, kan inte svara på det nu. Beror på hur mergim är när han kommer in. Trots att jag avskydde honom förra året så har det gått ett år, han kanske har förändrats av lärdom osv osv.
2021-03-29, 11:46
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Nu står Madde redo för duschen när AD sen ska duscha efter träningspasset

Jag har redan bytt till badrumskameran.
2021-03-29, 11:47
Medlem
Lobbaaans avatar
Mergim var ju ganska rolig med jämna mellanrum, han får gärna ta Madde eller Mössans plats.

Är ju säkert mullvadar alla tre men men.
2021-03-29, 11:47
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Utseendet har 100% ärligt noll att göra med mitt val av Madde, det svär jag på.
Tja, jag röstade på Madde nu mest baserat på hennes otroliga rumpa. 😉

Eller ok då, hennes extremt fina ansikte, milda lugna sätt och att hon inte skriker hela jävla tiden gör ju sitt också iofs. 😁
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-29 kl. 11:55.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in