Citat:
Du har verkligen inte läst! Men men är man 17år och inte klarat svenska 2 undervisningen och inte heller SFI för den delen så kan man inte göra mycket. Läst vad som menas med en femma .... Är du dum i huvudet? Det låter som att du aldrig klivit utanför dörren. En femma heter en femma för att det var just fem för fem man fick ... att köpa en femma förutsätter i min svenska värld att man får fem gram. Att blattar och annat otyg säljer mindre bitar som en femma kan jag inte råda över, men jag rör inte deras bitar.
Du är en riktig tuffing/thug life som skapar dig egna regler. Alla blattar och negrer bara knä böjer sig när den svenska banan sheriffen kommer på sin hingst med sin dragna Kalle. Om du läser TS vilket är det som man ska försöka svara på så är du helt borta. Eller just det banan sheriffen på sin ponny kan inte läsa för han missade SFI skolan och även särskolan för den delen.
Ditt mongo! Det står i polisens underrättelse rapport att 4g är det som i folkmun kallas en femma och kostar 500kr och att uttrycket från början betydde 5g men pga av inflation så har det gått från att betyda 5g till 4g och om det sker någon dispyt mellan köpare och säljare så är det pga av att köparen får långt under 4g.
Om du har några bevis på ditt påstående/lögn så får du lägga fram dom tills dess ska du och resten av ungarna som spelar smarta i denna tråd hålla käften.
r så snubben frågade om jag ville ha 16 för 2000 eller 20 för 2500. Jag ville ha för 2 lax så det var ju tur att han inte följde polisens guider kring ortenbecknande.