2021-03-29, 09:44
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men vänta nu! Sov Pedram med Tanja inatt iaf? Han satt ju och grinade med Nardos och snackade om att köpa ring till tjejen utanför yada yada

Japp han sov med Tanja. Istället för att välja nån av de andra lediga sängplatserna som fanns
2021-03-29, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
https://www.expressen.se/noje/mergim-feka-gor-comeback--i-big-brother-sa-taggad/

Nej!! fy fan, när det inte kunde bli värre. Om ryktet stämmer med Jullan är det bra. Hon tillför skratt och sex. Men Mergim fy fan. Varför öppnade dom upp ansökningar igen om dessa ändå ska gå in, helt meningslöst. Får hoppas att dom ska ha hand om kommande veckas tema och sen drar ut på Torsdag eller Fredag
2021-03-29, 09:49
Medlem
Nej men vad är det mina armar ögon skådar.

Det är alltså BEKRÄFTAT att Mergim, Julia och surVickan ska in idag????

Huuuuur har de tänkt att man ska kunna jobba efter att ha fått ta del av sådan här MAKALÖST irriterande information? Borde få ledigt för att processa, som om man fått besked om att en närstående dött.
2021-03-29, 09:50
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
https://www.expressen.se/noje/mergim-feka-gor-comeback--i-big-brother-sa-taggad/
Joel lär bli glad, då får han en bög in i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Japp han sov med Tanja. Istället för att välja nån av de andra lediga sängplatserna som fanns

allt är ju naturligtvis bara skitsnack från hans sida söker sympatier
Medlem
Kurt1s avatar
Är det meningen att Joel ska få ha någon att böga med, eftersom Mergim släpps in i BB-huset?
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har inte reflekterat på om hon gått upp i vikt men med tanke på att hon jobbar som cyklande brevbärare utanför och nu inte rör på sig så mycket så kan det ju vara så.

Men jag brukar vara "morgonsvullen" i ansiktet innan jag sköljt av mig och piggnat till så kan ju vara det också.

Ja men precis, jag tänkte på hennes jobb. Det är ju ett aktivt jobb, sen bara sluta upp med det, dricka alkohol, röka och äta. Det är inte så konstigt. Jag hade definitivt gått upp i vikt jag med. Det var Tydligt på Sami förra året också..

Jag vet inte om jag förskönar bb förr men jag minns inte att folk gick upp i vikt då. Deras veckouppdrag var ju också mer kopplat till matbudgeten och hade generellt hade mindre utbud. Rökarna kunde ju köpa cigg och köpa mindre med mat.
2021-03-29, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Är det meningen att Joel ska få ha någon att böga med, eftersom Mergim släpps in i BB-huset?

Tror Mergim kommer dra sig till Dennis faktiskt. Han blir den nya Lennie
2021-03-29, 09:53
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Kollar typ aldrig när dom äter. Har bara sett att alla småäter väldigt ofta. Äter hon mycket mat generellt?

Nej, den enda rörelsen är ju till rökrutan fram och tillbaka. Hon kanske går mest i hela huset ändå? 😅
Fast jag inte rökt en cigg sen typ 2014, och numera hatar lukten av stinkpinnar över allt annat fattar jag inte varför folk stör sig så enormt på deras rökande?

Bodde jag där skulle också VERKLIGEN behöva lungna nerverna och gå ut ur det där högljudda dårhuset, så ofta som möjligt! 😉

Samma sak som med Adrians mössa? Orka bry sig!

Finns så mycket kopiöst mycket värre saker att irritera sig på med dessa så kallade "stjärnor".
2021-03-29, 09:53
Medlem
Undra om det blir påsktema i veckan och Julia plus de två andra jävla asen ska komma inhoppande ikväll i nå jävla kycklingdräkter

Nej jag är så jävla förbannad
2021-03-29, 09:54
Medlem
htsolna08s avatar
Finns inte en chans att alla 3 lär stanna iaf, de är ju för många i huset..
Max en av de 3 kommer få stanna om inte alla lämnar typ, tror inte de kommer vara riktiga deltagare...
2021-03-29, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Undra om det blir påsktema i veckan och Julia plus de två andra jävla asen ska komma inhoppande ikväll i nå jävla kycklingdräkter

Nej jag är så jävla förbannad

Nä, dom kommer ju in ikväll. Så dom vandrar väl bara in lagom till alkoholen, eller med alkoholen likt Dennis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in