2021-03-29, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Exakt bra skrivet!! 💯 det är Madde själv som startat detta , hon var ute efter AD redan innan hon klev in i huset.

Är hon själv som förstör allt genom att snacka med både Nardos , Joel och Emelie . Det är hon som satt igång denna jakt på AD , inte han själv .

Han vara bara sagt att han har intresse och kan tänkas träffas utanför.
Detta gör inte dom till ett par där inne. Precis så tänker han och vill ej visa mera till henne då han ej vill ha nått i huset än så länge.

Han backar ifrån henne för att ej såra henne.
Hon pushar på istället med all snacka och försök på han.
Detta gör att han backar mera.
NEJ NEJ han är inte skyldig henne nått eller vara med henne. Han har varit tydlig att han ej vill ha nått i huset. Hon vet det och hört han säga det flera gånger .

Att låta en tjej springa efter en och hålla på om man inte är intresserad är jävligt drygt.

Han skulle kunnat gått förbi henne i soffan och sagt ey du sömnpuppa, om du åker imorn så ses vi på utsidan sen

Om det nu var huset han var skraj för.

Men ah vafan det är lätt att man förväntar sig att deltagarna ska va supermänniskor som beter sig perfekt. Vet själv hur efterblivet man betett sig med brudar.
2021-03-29, 03:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jaqueline heter "Lysholm" i efternamn. Argtjej från Tjafs heter "Lysholm" i efternamn; är de släkt? Har någon redan snackat om detta? Jag sökte på Flashback, men hittade ingenting om det. Varför jag undrar är för att jag vet att Tjacke frågade något om Argtjej till Nardos. Minns inte vad som sades, för jag höll på med annat.

Som sagt så förschtåreh jag att jag är sen med detta, men jag bara undrar.

Edit: ok, bara för det hittade jag nu att de faktiskt är släkt. Är de systrar? Kusiner?
2021-03-29, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jaqueline heter "Lysholm" i efternamn. Argtjej från Tjafs heter "Lysholm" i efternamn; är de släkt? Har någon redan snackat om detta? Jag sökte på Flashback, men hittade ingenting om det. Varför jag undrar är för att jag vet att Tjacke frågade något om Argtjej till Nardos. Minns inte vad som sades, för jag höll på med annat.

Edit: ok, bara för det hittade jag nu att de faktiskt är släkt. Är de systrar? Kusiner?

Jag tror att hon hade nån kusin som var med, eller om det var hon själv . Minns inte men hon och Nardos prata om det när hon kom in
2021-03-29, 03:31
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:

Kusiner och Jackie sade att hon inte har träffat henne på flera år.
2021-03-29, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alline
Att låta en tjej springa efter en och hålla på om man inte är intresserad är jävligt drygt.

Han skulle kunnat gått förbi henne i soffan och sagt ey du sömnpuppa, om du åker imorn så ses vi på utsidan sen

Om det nu var huset han var skraj för.

Men ah vafan det är lätt att man förväntar sig att deltagarna ska va supermänniskor som beter sig perfekt. Vet själv hur efterblivet man betett sig med brudar.

Kan hålla med till en vis del på det du skriver. Att han borde ifall säga nått till henne , men ja han är ganska feg kille
2021-03-29, 03:32
Medlem
Citat:

Kusiner. argtjej på IG.

Jacki frågade Nardos om hon mindes henne tidigare idag, Nardos mindre sugen på att prata om det.
2021-03-29, 03:37
Medlem
Lala.s avatar
Det verkar inte som om Jacki och narkos gillar varann. Väldigt spännande info att nardis och Jackies släkt varit med i tjafs båda två, bråkade de mycket där måntro? Säkert därför Jacki togs med i programmet.

Sov gott vänner! ❤️
2021-03-29, 03:42
Medlem
Citat:
Syster till AD har ju svarat lite på det varför han lägger sig hos Nardos och samtid har sagt att han gillar Madde och svarat ja på att sova med henne när hon frågat .

Tydligen enligt henne , tror hon att han svarar så för att vara snäll tillbaka och ej vill gör henne ledsen . Alltså besvara han allt till henne för att hon ej ska bli sårad.
Så lite fegis är han då han ej våga säga sanningen hur han känner .

Helt ärligt så tror jag kanske han var genuint intresserad i början, men att hon varit för på under dessa knapra två veckor och gjort för stor grej av det hela vilket gör att han tar avstånd. Tror att om han genuint ville dejta och försöka utanför hade han pratat med henne och sagt att de ändå ses utanför sen. Under tittarfrågorna sa han ju att han har ingen aning om det blir något utanför, eller ens därinne.
2021-03-29, 03:43
Medlem
Hur fan ligger Katti och sover? Hövvet i fotändan och utan täcke.

Har inte studerat hennes snarkande på så nära håll tidigare men hon är fan inte långt ifrån en hjärtinfarkt. Inte alls förvånad att hon ska ta en tupplur varje kvart på dagen med den sömnkvalitén hon får med dom snarkningarna. Resterande vaken tid går åt ciggen, flaskan eller maten. GUUUUUD VAD GOTT.
2021-03-29, 03:46
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Kusiner. argtjej på IG.

Jacki frågade Nardos om hon mindes henne tidigare idag, Nardos mindre sugen på att prata om det.
Det kan jag förstå. Min tanke är att Nardos ser igenom henne. Jag gillar hur hon inte bara köper allt Argtjej säger.

Nåja. Tack även till SUKG och SevenStars för svar!

Lite lustigt att kusinerna inte träffats på flera år. Känns inte som att det är en praktisk fråga direkt, då de båda väl bor i Stockholm.

Världen känns så liten och inavlad när BB slänger in folk på det här sättet. Filip Dikmen har ju gemensamma vänner med Adrian också. Jag hatar sådant. 😂 Det är som att de alla kommer från samma lilla by där alla känner alla och har någon koppling till allihop.
2021-03-29, 03:50
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Hur fan ligger Katti och sover? Hövvet i fotändan och utan täcke.

Har inte studerat hennes snarkande på så nära håll tidigare men hon är fan inte långt ifrån en hjärtinfarkt. Inte alls förvånad att hon ska ta en tupplur varje kvart på dagen med den sömnkvalitén hon får med dom snarkningarna. Resterande vaken tid går åt ciggen, flaskan eller maten. GUUUUUD VAD GOTT.
Hon är en livsnjutare av rang! Kan föreställa mig henne hemma, under fläkten med en på nytt-tänd ciggfimp i munnen, periodvis klunkandes på en Norrlands Guld, efter en mättande meny från valfritt lokalt hamburgerhak.
2021-03-29, 03:52
Medlem
Citat:
Kan hålla med till en vis del på det du skriver. Att han borde ifall säga nått till henne , men ja han är ganska feg kille

Såg ditt andra inlägg om hans syster nu. Så kan det också va att han inte vill såra henne.

Får släppa det där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in