2021-03-29, 02:22
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alline
Detta är en alldeles för djup diskussion.

Om jag hade träffat en 25årig svensk tjej som sa att hon var oskuld skulle jag tro att något var fel på henne och backa.

Fast nardos är inte 25 än. Och varför skulle det vara något fel på henne ifall hon var 25? Tycker du inte det är fint att vänta tills man hittar en speciell man vill ge oskulden till utan att det automatiskt är något ”fel på tjejen”??? 😁
2021-03-29, 02:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hahaha 😁
Tyvärr så avbryter telegrafisten sitt arbete nu.
Är allt för trist de här.

Okay, men bara för tillfället.
2021-03-29, 02:23
Medlem
aina08s avatar
Cykelvurpan låter verkligen som en gammal fyllekärring.
Undra om hon är uppväxt i husvagn...
2021-03-29, 02:24
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Förvirrad är Madde också. Och tokkär. Inatt är jag #TeamMadde för tycker Adrian ger lite mixade signaler och lite taskigt av honom att skita i henne sista kvällen när hon mår dåligt. Han kan gå ut till soffan, och snacka som en man. Lägga fram precis hur de står. Han vet och ser ju hur kär hon är i honom.

Han sover kanske. Annars tror jag han är för nervös för att prata känslor..
2021-03-29, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Orkar nog inte mer. Ska också kolla nåt stream istället. De här va riktigt trist.
Tunna blå linjen var bra, tills det blev för mycket relationsdrama. Annars visar den polisens arbete ganska bra.

Edit. Nu vaknade någon och gick ut ur sovrummet med en stor suck.

Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag gav upp med tunna blå linjen efter två avsnitt! Sov gott ❤️

Tack igen hörni!
Tunna blå verkar riktigt najs. Har plöjt en del avsnitt idag 😉 Fått höra från folk som arbetar i kåren att den återspeglar deras arbete rätt bra. Jag hade ALDRIG pallat att arbeta som polis! Fy fan vilket jobb de gör o ändå får de bara skit från alla håll.
Men men OT, sorry!

Spännande med utröstning imorgon
2021-03-29, 02:25
Medlem
uardozs avatar
Riktigt respektlöst av Tanja, Pedram och Tjacklin att ställa sig och rota i lådor och gå på bord när Madde försöker sova. Har en känsla av att Madde nog mår riktigt dåligt ikväll efter allt och dessutom är stensäker på att hon ska åka.. nä, min röst går till Madde!
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Okay, men bara för tillfället.

Jag som också uppdaterade fick ingen utmärkelse av grodan boll! 😩
Medlem
Citat:
Han sover kanske. Annars tror jag han är för nervös för att prata känslor..

Han sov inte alls just då hon gick ut
2021-03-29, 02:26
Medlem
Citat:
Fast nardos är inte 25 än. Och varför skulle det vara något fel på henne ifall hon var 25? Tycker du inte det är fint att vänta tills man hittar en speciell man vill ge oskulden till utan att det automatiskt är något ”fel på tjejen”??? 😁
Det handlar inte ens om det.....frågan är vilken NORMAL kille skulle dissa Madde, Emelie, Tess och Tanja för Nardos av alla människor?
2021-03-29, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Yep. En desertör kanske också.

Citat:

Nu får du ge dig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Riktigt respektlöst av Tanja, Pedram och Tjacklin att ställa sig och rota i lådor och gå på bord när Madde försöker sova. Har en känsla av att Madde nog mår riktigt dåligt ikväll efter allt och dessutom är stensäker på att hon ska åka.. nä, min röst går till Madde!

Det var det löjligaste anledningen för att rösta på nån. Hahaha 🤣 då finns det många andra anledningarna för att rösta på någon 😂🤣🤣🤣
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jag som också uppdaterade fick ingen utmärkelse av grodan boll! 😩
Jaha. Låt mig göra en anteckning genast och ta det vidare till HQ.
Vilken tjänst skulle passa i din ansökan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in