Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Nardos ville uppenbarligen inte bli av med sin sängkamrat Adrian. Hennes kliande med naglarna på hans rygg och armar såg erotiskt ut. De båda såg ut att njuta i fulla drag.. De prasslade med täckena och tisslade tills Madde reste sig häftigt och gick ut på soffan.
Alex springer genast efter, antagligen för att hålla koll, men lägger sig i hålet i väggen. Nardos springer ut för att kolla läget med Madde. Hör inte riktigt vad de säger förutom att Madde säger att hon gick ut för att det prasslades med täcken och hon är orolig för morgondagen och rädd för att komma ut från huset.
Nardos går efter en stund tillbaka in i sovrummet. Adrian frågar vad som var fel.. Nardos säger att hon mådde dåligt för morgondagen. Efter någon minut reser sig Adrian upp. Nardos frågar var han ska.
"Jag ska kissa". Jag trodde i min enfald att han skulle gå ut och kolla läget med Madde, men nej. Han skulle verkligen på toa.
När Adrian går ut ur rummet springer Emelie efter. Man hör dem skrämma varandra inne i badrummet och fnittra medan Madde ligger ledsen i soffan. Sedan går de in och lägger sig igen och ignorerar henne där.
Ja, jag tycker Madde är för på. MEN jag tycker faktiskt samtidigt att Adrian inte är riktigt schysst här. Han har sagt en hel del fina saker till henne.. att han kan dejta henne på utsidan, att hon är mysig och fin, att han gillar henne. Han har dessutom tackat ja till att sova med henne för att sedan bara ignorera det beslutet och ändå lägga sig med Nardos. Dessutom lite taskigt att inte gå ut och kolla läget med henne och kanske även klargöra var de står, även om det är negativt för henne.
Han ter sig väldigt omogen och faktiskt inte riktigt schysst här. Jag börjar fundera på om inte känslorna mellan honom och Nardos faktiskt är ömsesidiga. De där "klien" på kvällarna är inte bara vänskap tror jag...
Syster till AD har ju svarat lite på det varför han lägger sig hos Nardos och samtid har sagt att han gillar Madde och svarat ja på att sova med henne när hon frågat .
Tydligen enligt henne , tror hon att han svarar så för att vara snäll tillbaka och ej vill gör henne ledsen . Alltså besvara han allt till henne för att hon ej ska bli sårad.
Så lite fegis är han då han ej våga säga sanningen hur han känner .