2021-03-29, 02:16
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Om någon kunde köra ner Luis andningsmaskin genom halsen på fanskapet som låter som ett mindre sågverk, så hade det varit problem solved.

HAHAHAHA jag dör av skratt av detta förslag hihihi 😂 puss❤️
2021-03-29, 02:16
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan okay. Nu är du med på mässen. Vi utnämner dig till telegrafist.
Du får gradbetäckning imorgon när jag har rådfrågat Överste Putte.
Hahaha 😁
Tyvärr så avbryter telegrafisten sitt arbete nu.
Är allt för trist de här.
2021-03-29, 02:17
Medlem
Mouchinos avatar
Saken du ska lösa sa Tanja,alltså har han inte berättat om tjejen på utsidan eller?
2021-03-29, 02:18
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Tack fina du!
Tänkte ifall han har stake nog att berätta om sin "brud" på utsidan eller inte. Men troligtvis inte. Fortsätt gärna uppdatera om du orkar 😉
Nu ska jag fortsätta kolla "tunna blå linjen" igen istället så
GOD NATT ALLA!

Jag gav upp med tunna blå linjen efter två avsnitt! Sov gott ❤️
2021-03-29, 02:18
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är intresserad av att höra om han berättar samma som han berätta till Adrian och Nardos om tjejen på utsidan till Tanja
Inget ja hört han säga.
Pratar om allt möjligt, om hur de är i huset, hur han blivit skadad från sin barndom osv men inget av värde tror ja.
2021-03-29, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vad vill du helst? 😁

Detta är en alldeles för djup diskussion.

Om jag hade träffat en 25årig svensk tjej som sa att hon var oskuld skulle jag tro att något var fel på henne och backa.
2021-03-29, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos ville uppenbarligen inte bli av med sin sängkamrat Adrian. Hennes kliande med naglarna på hans rygg och armar såg erotiskt ut. De båda såg ut att njuta i fulla drag.. De prasslade med täckena och tisslade tills Madde reste sig häftigt och gick ut på soffan.

Alex springer genast efter, antagligen för att hålla koll, men lägger sig i hålet i väggen. Nardos springer ut för att kolla läget med Madde. Hör inte riktigt vad de säger förutom att Madde säger att hon gick ut för att det prasslades med täcken och hon är orolig för morgondagen och rädd för att komma ut från huset.

Nardos går efter en stund tillbaka in i sovrummet. Adrian frågar vad som var fel.. Nardos säger att hon mådde dåligt för morgondagen. Efter någon minut reser sig Adrian upp. Nardos frågar var han ska.
"Jag ska kissa". Jag trodde i min enfald att han skulle gå ut och kolla läget med Madde, men nej. Han skulle verkligen på toa.

När Adrian går ut ur rummet springer Emelie efter. Man hör dem skrämma varandra inne i badrummet och fnittra medan Madde ligger ledsen i soffan. Sedan går de in och lägger sig igen och ignorerar henne där.

Ja, jag tycker Madde är för på. MEN jag tycker faktiskt samtidigt att Adrian inte är riktigt schysst här. Han har sagt en hel del fina saker till henne.. att han kan dejta henne på utsidan, att hon är mysig och fin, att han gillar henne. Han har dessutom tackat ja till att sova med henne för att sedan bara ignorera det beslutet och ändå lägga sig med Nardos. Dessutom lite taskigt att inte gå ut och kolla läget med henne och kanske även klargöra var de står, även om det är negativt för henne.

Han ter sig väldigt omogen och faktiskt inte riktigt schysst här. Jag börjar fundera på om inte känslorna mellan honom och Nardos faktiskt är ömsesidiga. De där "klien" på kvällarna är inte bara vänskap tror jag...

Syster till AD har ju svarat lite på det varför han lägger sig hos Nardos och samtid har sagt att han gillar Madde och svarat ja på att sova med henne när hon frågat .

Tydligen enligt henne , tror hon att han svarar så för att vara snäll tillbaka och ej vill gör henne ledsen . Alltså besvara han allt till henne för att hon ej ska bli sårad.
Så lite fegis är han då han ej våga säga sanningen hur han känner .
Senast redigerad av SUKG 2021-03-29 kl. 02:22.
2021-03-29, 02:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Nardos ville uppenbarligen inte bli av med sin sängkamrat Adrian. Hennes kliande med naglarna på hans rygg och armar såg erotiskt ut. De båda såg ut att njuta i fulla drag.. De prasslade med täckena och tisslade tills Madde reste sig häftigt och gick ut på soffan.

Alex springer genast efter, antagligen för att hålla koll, men lägger sig i hålet i väggen. Nardos springer ut för att kolla läget med Madde. Hör inte riktigt vad de säger förutom att Madde säger att hon gick ut för att det prasslades med täcken och hon är orolig för morgondagen och rädd för att komma ut från huset.

Nardos går efter en stund tillbaka in i sovrummet. Adrian frågar vad som var fel.. Nardos säger att hon mådde dåligt för morgondagen. Efter någon minut reser sig Adrian upp. Nardos frågar var han ska.
"Jag ska kissa". Jag trodde i min enfald att han skulle gå ut och kolla läget med Madde, men nej. Han skulle verkligen på toa.

När Adrian går ut ur rummet springer Emelie efter. Man hör dem skrämma varandra inne i badrummet och fnittra medan Madde ligger ledsen i soffan. Sedan går de in och lägger sig igen och ignorerar henne där.

Ja, jag tycker Madde är för på. MEN jag tycker faktiskt samtidigt att Adrian inte är riktigt schysst här. Han har sagt en hel del fina saker till henne.. att han kan dejta henne på utsidan, att hon är mysig och fin, att han gillar henne. Han har dessutom tackat ja till att sova med henne för att sedan bara ignorera det beslutet och ändå lägga sig med Nardos. Dessutom lite taskigt att inte gå ut och kolla läget med henne och kanske även klargöra var de står, även om det är negativt för henne.

Han ter sig väldigt omogen och faktiskt inte riktigt schysst här. Jag börjar fundera på om inte känslorna mellan honom och Nardos faktiskt är ömsesidiga. De där "klien" på kvällarna är inte bara vänskap tror jag...

Väl skriven uppsats.
Det hela blir bara märkligare med varje sekund. Man frågar sig varför går han inte ut till Madde för ett snack. Han måste alltså till varje pris absolut sova med den lilla unga afrkanska flickan. Han böjer sig inte för någonting utan MÅSTE sova med henne. Vafan är grejen han är ju 30 fakking bast.
2021-03-29, 02:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vad jag har sett så har inte Adrian visat att han är intresserad. Ändå så sa någon i köket när flera personer var där att de som hade en flört vad Adrian och Madde bland annat.
Det var i samband med att jacki undrade vilka som var of limits. Det hörde både Madde och Adrian och jag tycker det är konstigt att Adrian inte sa något om det nu är så att han inte har intresse.

Jag blir förvirrad.😬

Förvirrad är Madde också. Och tokkär. Inatt är jag #TeamMadde för tycker Adrian ger lite mixade signaler och lite taskigt av honom att skita i henne sista kvällen när hon mår dåligt. Han kan gå ut till soffan, och snacka som en man. Lägga fram precis hur de står. Han vet och ser ju hur kär hon är i honom.
2021-03-29, 02:21
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Inget ja hört han säga.
Pratar om allt möjligt, om hur de är i huset, hur han blivit skadad från sin barndom osv men inget av värde tror ja.

Ok tack Aina :-) Kamera Nissarna kom på att de kunde höja volymen strax innan de viskat klart. Amatörer!
2021-03-29, 02:21
Medlem
Citat:

Precis! nu börjar du fatta varför jag har på sistone börjat ogilla både Nardos och AD, de kör fult spel, man ser så tydligt att de har känslor för varandra men de försöker lura gruppen genom att upprätthålla deras syster bror relation för oklar anledning istället för att bara come clean för gruppen. Så jävla falska.
2021-03-29, 02:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alline
Hahaha, tror du får inse att din Officer helt enkelt är en vanlig värnpliktig.

Yep. En desertör kanske också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in