2021-03-29, 02:03
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Emelie skällde precis ut Nardos för att Nardos är helt hänsynslös och börjar tokgarva medans alla andra sover i rummet

Vad fan har jag nu missat
Helvete.
Kan dom inte bara slå ihop ett stort fett jävla sovrum till nästa säsong, så man slipper den här skiten, eftersom kameramannen vägrar sköta sitt jobb som sig bör.
Blir nästan förbannad nu. All action är bra action när det kommer till den här lame ass säsongen som varit.
2021-03-29, 02:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Mitt gapskratt ekade genom hyreshuset.
Du är hysteriskt rolig grodis och med grodhuvudet på skaft. Det ska du fan ha!

Hahaha.
Rudi min käre vän vi är lika goda kolsupare du tvingar mig ofta att byta kalsonger när strålen inte kan bemästras av flabbet.
2021-03-29, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
En 30 årig man väljer sova med en liten tjej?
Kom igen nu.

Folk tycker synd om Madde Hon valde själv att lägga sig där. Och det jag menar är om han så gärna hade viljat sova med Madde hade han gjort det. Sen att han väljer Nardos är en annan femma.

Madde har skjutit sig själv i foten att svansa runt han hela tiden och varit för på så han backar.

För han vill inte ha nått i tv har han sagt flera gånger. Sen om han släpper på det får tiden visa
2021-03-29, 02:05
Medlem
SNÄLLA!
Orkar någon återge vad Peddot o Tanja viskar om o vad som sägs?

Jag blir så jävla nyfiken men klarar inte av att varken se eller höra Gamjäveln nå mer så kan inte lyssna 🤮
2021-03-29, 02:06
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha.
Rudi min käre vän vi är lika goda kolsupare du tvingar mig ofta att byta kalsonger när strålen inte kan bemästras av flabbet.

2021-03-29, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jasså? Och då vill man hellre ha en oskuld än någon som inte är det eller? 😁

Ja om vi tar till extremerna så vill man hellre ha förhållande med en tjej som är oskuld än någon som ligger runt med halva byn.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Folk tycker synd om Madde Hon valde själv att lägga sig där. Och det jag menar är om han så gärna hade viljat sova med Madde hade han gjort det. Sen att han väljer Nardos är en annan femma. Madde har skjutit sig själv i foten att svansa runt han hela tiden och varit för på så han backar.
För han vill inte ha nått i tv har han sagt flera gånger. Sen om han släpper på det får tiden visa

Han kan ju lägga sig med Dennis men väljer en liten ung afrikansk flicka.
Mmm något mer måste finnas där under ytan. Utan minsta tvekan. Han kramar ju alltid lille Joel hårt och länge, exempelvis.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
SNÄLLA!

Jag blir så jävla nyfiken men klarar inte av att varken se eller höra Gamjäveln nå mer så kan inte lyssna 🤮

Om någon kunde köra ner Luis andningsmaskin genom halsen på fanskapet som låter som ett mindre sågverk, så hade det varit problem solved.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
SNÄLLA!

Dom prata om att han var ledsen igår.
Hon berättar att hon va rädd för att bli autonominerad för att hon skrek fitta när de spelat hockey.
Sen pratar de om att de växer i huset som människa.
De pratar bara allmänt...
2021-03-29, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Emelie skällde precis ut Nardos för att Nardos är helt hänsynslös och börjar tokgarva medans alla andra sover i rummet

Skäll var det inte men hon sa till henne och hon upprepa Emelie med ett skratt.

Dok om det hade varit Nardos som sov hade det blivit hus i helvete .

Nardos har ju sovit hela dagen så hon bry sig inte att andra som varit uppe är trötta.
2021-03-29, 02:10
Medlem
Det känns mer behagligare att kolla på Tanja och Pedram än Nardos och AD, de sistnämnda är så jävla cringe
2021-03-29, 02:10
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Om någon kunde köra ner Luis andningsmaskin genom halsen på fanskapet som låter som ett mindre sågverk, så hade det varit problem solved.
Satt på mig hörlurar och höjde ljudet så nu hör ja de mesta.
Men de är inte mycket som är intressant. Inte ännu i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in