2021-03-29, 01:39
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Rudi, det är inte skräckveckan ännu

Haha grodan.. Du lyckas alltid sätta ett leende på mina läppar trots allt.
Nä får nog lyfta arslet eftersom kameramannen tuppat av vid spakarna och har siktet inställt på Officiern
2021-03-29, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror inte att du behöver oroa dig över Madelene.. hon har alla influencers och Rosanna som pushar för henne. Blir nog Katti som ryker, eller Steph.
Jag tror att huset skulle få ett lyft av att Madde åker hem för då skulle festerna bli roligare plus att Adrian skulle bli fri från svansen. Tycker Madde verkar nästan intill desperat kär i honom och det ser inte sunt ut utifrån. Bättre de får sköta det på utsidan för jag tror inte Adrian någonsin kommer släppa till.
Steph tillför inte mycket heller men henne kan vi skicka hem nästa Måndag såvida inte Judith eller Alex mot förmodan sitter för då ska de UT

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag blir nästan illa till mods.. Hon framstår som desperat och osäker. Hon vet att han vet att hon är nedkärad i honom så varför fortsätter hon pusha istället för att låta honom ta första steget? Det verkar inte som att han vill det.. Då skulle iallafall JAG lägga ner försöken. Hennes enda mission i huset verkar vara att snärja Adrian som vill vara fri.

Så sant 🙌 trött på hennes gnäll varje kväll att hon vill sova med han, jäkla svans. Hon e fan värre Emelie när hon svansa efter AD . Samma gnäll varje dag
2021-03-29, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alline
Som sagt, Nardos cockblockar Madde. Jävligt fult av henne men men, Adrian är dum i huvet om han går på det och faller för Nardos haha.

Skulle säga om det är någon som använder Adrian för kamerorna så är det Nardos.

Takes one to know one.

Madde är genuin, nardos är en player.

Hon hade dumpat Adrian för badboyortenkillen alla dagar i veckan.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Asså snälla sluta skyll på NARDOS. Ni är så bra på att skylla på henne. Det är så fkn tydligt att Ad inte vill sova med Madde. Hon sa aldrig att han inte ska sova med Madde för att hon vill ha röster. Utan hon sa de madde sa om att hon vill inte tittarna ska bli besvikna.

Nardos är där bara för hon har dåligt samvete över ha snott Madde kille och gett han 🍆
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De lallarna har gått och lagt sig för längesen, det är en utvecklingsstörd tax som har tagit över kontrollrummet.
Var försiktig med ordvalen. Utveckligsstörd är på gränsen för att bli nominerad 😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Är det säkert att man kan rösta flera gånger på samma konto? Jag har ju alltid bara röstat i Cmore för jag visste inte att det gick på TV4...men när jag går in i TV4 appen då kan jag bara se avsnitt, klipp och osv men inte röstning...😁

Jag kan rösta på både min iPhone och iPad
2021-03-29, 01:41
Medlem
Rudiebois avatar
Hör inte ett ord av vad Narcos & Madde diskuterar om. Och vart försvann öltunnan som dundrade förbi kameran?
Rätta mig om jag har fel.. Är det Madde som Narcos diskuterar med utan mic?
2021-03-29, 01:42
Medlem
Madde försöker sova, Nardos kommer och sätter sig bredvid och babblar om allt möjligt....så jävla respektlöst.
Varför kan inte hon bara säga rakt ut: Madde, jag är också tokkär i AD och vägrar släppa honom, vad hände med keep it all real?
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
.. och inga varningar om att de viskar.. taxen i kontrollrummet är antagligen döv ändå.

Kameramannen ligger själv och sover.
Därav denna tidiga "godnatt".. Suck...
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Han är helt efterbliven, hon ser ut att vara 12 och beter sig ännu mer omoget....Han ser inte ens av att njuta hennes massage, men ändå väljer att lägga sig bredvid henne gång på gång

Jag är rädd att du kan ha rätt. Något är inte riktigt rätt i hans skalle. Jag har försökt att bortse det men man måste ändå slutligen inse realiteten. Samtliga hans val är helt uppåt väggarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nardos är där bara för hon har dåligt samvete över ha snott Madde kille och gett han 🍆

Ad är feg som inte vill sova med Madde, det är inte nardos fel🤦🏽‍♂️ Oavsett vad Natdos sagt, ifall AD ville sova med Madde hade hab fkn lagt sig med henne
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Undrar samma som du. Orkar inte lyfta på arslet och gå växla mellan kamerorna. Någon snäll själ som känner sig manad? Nu gick någon med öltunna förbi precis.
Står fast vid att kameramannen ligger själv och sover, annars hade h*n skött sitt jobb och följet efter i DC. Jävla as

Blev tvungen att slå på live. I dc visas nåt sovrum.
Men i vardagsrumskameran ser man nardos och Madde i soffan. Men dom pratar väldigt lågt och dom höjer inte ljudet på mikrofonerna så jag kan inte urskilja riktigt vad som sägs.

Madde sa något om "hitta tillbaka energin, livsglädje" mer kunde jag inte höra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in