2021-03-29, 01:34
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Det är TV4... och det fanns bara en Julia och henne vågade dom inte ta in i år är igen 😁

Jag hoppas de talade sanning i tråden tidigare ikväll och att hon kommer in 🙏🙏🙏
Medlem
Maddes motivering: det är mycket prassel i sovrummet, vi vet vad hon syftar på 🤣 men nardos är så jävla vidrig, det där är ingen bror syster relation
Medlem
Ridnes avatar
Nardos som verkar helkär i Adrian ligger nöjt och kliar honom på ryggen och armarna.. Madde går ut och lägger sig på soffan Blev hon kränkt? Hör inte vad de säger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vad jag har sett så har inte Adrian visat att han är intresserad. Ändå så sa någon i köket när flera personer var där att de som hade en flört vad Adrian och Madde bland annat.
Det var i samband med att jacki undrade vilka som var of limits. Det hörde både Madde och Adrian och jag tycker det är konstigt att Adrian inte sa något om det nu är så att han inte har intresse.

Jag blir förvirrad.😬

Man kan ju tänka att, om någon är intresserad av en tvekar man alltid men om det är ens polare det handlar om är det 100% uppenbart och glasklart.

Så är det alltid. Hjälper ju inte att Nardos infekterar Adrians hjärna med att Madde bara vill stanna i huset och därav ville sova med honom.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rulletulle
Jag var född, med råge. 😁 Och följde säsongen då Gynning var med. Blev ändå imponerad av att du kom ihåg. Scenen när Peter kissade kommer även jag ihåg 😅
Hmm, fast Gynning var väl inte med 2011?
Med Rodney och Widerstet?
2021-03-29, 01:35
Medlem
Jaha nu e svansen ledsen för att AD inte la sig hos henne . Skyller på annat .
2021-03-29, 01:35
Medlem
kermiths avatar
Man undrar ju naturligtvis varför en vuxen man på 30 bast väljer att sova med en liten ung afrikansk flicka när det finns andra i hans ålder som dessutom vill att han sover med dom, även utan att det blir något. Han är ju för fan 30 år!

Inte nog med det dessutom kliar de båda varandra och prasslar med täcket som gifta par för.
Märkligt
Senast redigerad av kermith 2021-03-29 kl. 01:38.
2021-03-29, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Maddes motivering: det är mycket prassel i sovrummet, vi vet vad hon syftar på 🤣 men nardos är så jävla vidrig, det där är ingen bror syster relation

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos som verkar helkär i Adrian ligger nöjt och kliar honom på ryggen och armarna.. Madde går ut och lägger sig på soffan Blev hon kränkt? Hör inte vad de säger.

Som sagt, Nardos cockblockar Madde. Jävligt fult av henne men men, Adrian är dum i huvet om han går på det och faller för Nardos haha.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Joel ställer sig säkert och skrämmer någon snart ska du se... De brukar ju va roligt 🤔

Haha ska jag behöva ligga uppe och vänta på att det KANSKE sker? 🤔
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag hoppas de talade sanning i tråden tidigare ikväll och att hon kommer in 🙏🙏🙏
Va, ska hon komma in!?
De har jag helt missat.
Ja då lär det bli drag... om hon nu inte ändrat på sig efter att ha sett sig själv på tv i efterhand.
Bannlyst
DC missar när Madde och Nardos pratar 😡😡😡😡
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Började väl mullra ordentligt för nån vecka sen?

Fattar inte att dom pallar att bo mitt på förkastningen, Isländarna?

Fy fan vad man skulle vara nojig! 😳

Jag har missat det helt, men någon hade visst hört talas om det förra veckan. Jäkligt häftigt i alla fall, jag hoppas den inte ligger i närheten av någon stad..!

Madde gled visst iväg till vardagsrumssoffan, lite svårt att höra vad hon och Nardos pratar om..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in