2021-03-29, 01:26
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Är detta något som hänt idag eller är pågående? mer spännande än den här dyngan. Sovdags kl 01 redan i huset. Fy f-n
Dagens livesändning är 12 timmar gammal, men det verkar som att vulkanen har varit på G längre än så.. finns någon timelapse-video i beskrivningen som täcker 26-27 mars. När jag musar över tidslinjen på dagens live så verkar vulkanen ha kommit gång på riktigt de senaste 4-5 timmarna eller så..
2021-03-29, 01:26
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Jag har inte förstått mig på det resonemanget. Dom är vuxna människor och blir ombedda till att sova. vad är det för skit vi egentligen betalar för? Jag hade hellre sett några sitta uppe och diskutera än den här skiten.
Blir för f-n lack
Det är väl ändå ingen militär bootcamp dom signat upp för. Detta är förhelvete BigBrother!

Jag ville höra fler spökhistorier och se fler skrämselförsök.
Fattar inte varför inte bb vill att det ska finnas underhållning i sovrummen.
2021-03-29, 01:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alline
Dom är ju sjukt maktgalna som har programmet.

Blir ingen bra tv heller när folk går runt på tå för produktionen. Ingen vågar slappna av och släppa lös.

Konstlat program, nästa säsong kan dom lika gärna ta med ett gäng skådisar så kan dom skriva manus för programmet i förhand.
👍
Lika jävla bra.
2021-03-29, 01:28
Bannlyst
Adrian täcker 🍆 med en kudde 🍆🍆✊🏿✊🏿
2021-03-29, 01:29
Medlem
Såg precis avsnittet. "simon var en douche mot steff och nardos är en hjälte" wtf

Asså det här är ju varför jag inte baserar min skit på avsnitten. Fyfan va skevt
2021-03-29, 01:30
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Dagens livesändning är 12 timmar gammal, men det verkar som att vulkanen har varit på G längre än så.. finns någon timelapse-video i beskrivningen som täcker 26-27 mars. När jag musar över tidslinjen på dagens live så verkar vulkanen ha kommit gång på riktigt de senaste 4-5 timmarna eller så..
Började väl mullra ordentligt för nån vecka sen?

Fattar inte att dom pallar att bo mitt på förkastningen, Isländarna?

Fy fan vad man skulle vara nojig! 😳
2021-03-29, 01:31
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag ville höra fler spökhistorier och se fler skrämselförsök.
Fattar inte varför inte bb vill att det ska finnas underhållning i sovrummen.
Joel ställer sig säkert och skrämmer någon snart ska du se... De brukar ju va roligt 🤔
Medlem
Rudiebois avatar
Vem var det som stormade ut precis? Ur sovrummet (där AD & Narcos kliar rygg)
Medlem
Citat:
Du var säkerligen inte född då, men ifall du var det, så fanns det vissa minnesvärda moment samt deltagare.
Rodney, Jessica, Rebekah, Gynning, Widerstedt, Rägger och han som kissade i sin resväska - Peter. Eller han dåren som sjöng "You raise me up" osv.
Listan kan säkerligen fyllas på. Nostalgi!
I samband med dessa deltagare, så har man vissa minnen kopplade till gemene man, för dom gjorde ett starkt intryck på mig.

Det enda starka intrycket som fastnat på min näthinna från förra årets BB-säsong, var när blåvalen blev tvingad till att ha på sig en pingvin-dräkt medan hon fick elstöt efter elstöt, samtidigt som hon svettades och skrek som en stucken gris. #never4get

Vissa saker etsar sig fast bättre, andra tynar bort.

Jag var född, med råge. 😁 Och följde säsongen då Gynning var med. Blev ändå imponerad av att du kom ihåg. Scenen när Peter kissade kommer även jag ihåg 😅
2021-03-29, 01:32
Medlem
Runkoves avatar
Citat:
Kommer Narcos få sova en blund inatt?

Hon och Kattis har ju sovit hela
dagen verkar gå bra för Kattis hör man.
2021-03-29, 01:32
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Adrian täcker 🍆 med en kudde 🍆🍆✊🏿✊🏿

Great minds think alike
2021-03-29, 01:34
Medlem
Citat:
Vem var det som stormade ut precis? Ur sovrummet (där AD & Narcos kliar rygg)

Stängde av liven i 3 min när jag går in är Nardos ute ur rummet. Va hände??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in