2021-03-28, 23:38
Medlem
Alex stöter på officerns Madde. Smidig och smooth som vår gentleman är slår han sig ner vid köksön och smider sina planer medans han tydligt visar att han är fullt medveten om att Alex promenerar på hans revir.

När Alex och madde har lekt färdigt glider vår officer in på hans plats och viskar till Madde "vi kör en runda och den som förlorar måste göra ett prank på alex"

Madde: ok. men kan vi göra det (pranket) imorgon?
Officern: NEJ NU!! ...... jag gillar inte att vänta och jag vill pranka honom nu.

Madde förlorade såklart (för hon förlorade även mot Alex precis innan).

Alex kommer bevittna Officern använda Madde i striden mot honom

smidig som få är vår gentleman
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Har en egen hemsnickrad teori om det, såhär:

Nån gång på 2000 talet började barnprogramen bli skrikigare och skrikigare! Typ Ben 10, Power puff pinglorna och sån skit på tex Cartoon Network.

DET gjorde att dagens 20 åringar sinnessjukt nog gillar skrikande hjärndöda idioter som Nardos och Mergim.

Det var faktiskt en rimlig teori.
Tacka fan vet jag Björnes magasin <3 (bara intro:t på 5 min, säger allt. No stress.)
Eller Brum <3 (den där gula bilen som körde runt)
PINGU!!

Åh gud kan fortsätta länge....
Tack! för att man är född på 80-talet <3

PS.

https://www.youtube.com/watch?v=skQL4rKltec

<3 <3 <3 <3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
I morgon blir det spännande att se oddsen på dom som hänger löst.
Jag gissar...

Adrian 3.50
Stephanie 3.00
Kattis 2.10
Madde 2.00

Ser oddsen ut så ??

Nån annan som vet hur oddsen ser ut imorgon ??
2021-03-28, 23:39
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Menar du som ....... HEEEYYYYY, HEEEERYYYYYY, HEEEEEEEEEEEYYY så nej tack.

Hihi det skulle vara kul att lyssna på vad sting hade sagt då 😂
2021-03-28, 23:39
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Förvånar mig inte om svansen vinner burk leken att hon ber om en kli henne eller dela säng . Madde snälla sluta svansa , så tråkig usch 🤮
Usch kan tänka mig att hon gör det, hoppas AD går o lägger sig vid Nardos ändå
2021-03-28, 23:40
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Han sa att man tror att man ser bra ut när man åker skidor men egentligen ser det mongo ut.

Bara vänta och se nu då.

Men min magkänsla säger mig att dom kommer göra skillnad på uttrycket

"det ser mongo ut" och
"som EN mongoloid"

Men man har ju ingen aning. Som vanligt. Tv4 är inte direkt konsekventa i sina autonomineringar och varningar. Det är lite hipp som happ. Undrar om deltagarna vet helt säkert vad dom får och inte får göra/säga där inne.
2021-03-28, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack Tuss, då borde ett brev vara på väg in.
TV4 är inte konsekventa överhuvudtaget väldigt orättvisa i sina bedömningar. Säker på att dom gjorde så för att röra om i grytan för att ingen skulle känna sig säker.
2021-03-28, 23:41
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ser oddsen ut så ??

Tror uttrycket "jag gissar" syftar på att personen gissar....
2021-03-28, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Alex stöter på officerns Madde. Smidig och smooth som vår gentleman är slår han sig ner vid köksön och smider sina planer medans han tydligt visar att han är fullt medveten om att Alex promenerar på hans revir.

När Alex och madde har lekt färdigt glider vår officer in på hans plats och viskar till Madde "vi kör en runda och den som förlorar måste göra ett prank på alex"

Madde: ok. men kan vi göra det (pranket) imorgon?
Officern: NEJ NU!! ...... jag gillar inte att vänta och jag vill pranka honom nu.

Madde förlorade såklart (för hon förlorade även mot Alex precis innan).

Alex kommer bevittna Officern använda Madde i striden mot honom

smidig som få är vår gentleman

AD skiter fullständigt att Alex närmar sig Madde , hade han brytt sig hade han försökt mer idag, hela dagen har han skitit i svansen Madde . Har kollat live hela dagen idag och h haft skit tråkigt .
2021-03-28, 23:42
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ridne, jag vill ha kvar Madde med alla medel, jag vill se Simon och Gamnacken 2.0 lida och dregla över henne medan Officeren är likgiltig. De kommer lipa och bli förbannade. Det blir en nerv. Gamnacken 2.0 säger ju sig vara 3'a snyggaste i huset jag vill se honom i ett dränkt täcke av tårar och ett gap fullt av snor. Simon skiter i Steph. Han har henne som en backup för han får inget annat och måste om natten lipa sig till sömns med Annette i tankarna. Steph är en fimpruta. Ingen drömmer om henne eller dras till henne inte ens den 3'e snyggaste i huset. Hon tillför noll 0 noll. Vad mer kan jag tillägga.
Madde fick mina 2 röster,hon e fin att se i bikini Nä men ärligt AD verkar ha noll intresse för Madde,fast han nämnt att han kan tänka sig att dejta utanför,tror dock han är en spelare i huset och det grundar jag mig på något jag tagit upp förut och det var när han fick in brevet från sin syster"Glöm inte vår överenskommelse"
Dennis är fortfarande inte uppsatt som deltagare Antar då att han lämnar inom kort
2021-03-28, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ser oddsen ut så ??

Det får vi ju se i morgon 😳😳😳
2021-03-28, 23:43
Medlem
Citat:
AD skiter fullständigt att Alex närmar sig Madde , hade han brytt sig hade han försökt mer idag, hela dagen har han skitit i svansen Madde . Har kollat live hela dagen idag och h haft skit tråkigt .

så varför sitter han nu och putta burk med madde istället för att umgås med de andra. och varför smidern han planer på att pranka Alex (med madde) direkt efter att Alex gör närmanden på madde?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in