2021-03-28, 23:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja absolut det sämsta hittills med undantaget att dom haft kanske två fester som ändå varit lite roande att kolla på. Trots det kollar jag alldeles för mycket, men det är ju för att man är dum i huvudet helt enkelt.
Äsch, är ju Coronans fel. 😉

Men allvarligt, vore det inte för Covid-19 hade dom säkert varit tvungna att lägga ner skiten.

Om vaccineringen går bra och allt är som förut 2022 och fyran kör Big Brother med det här stuket, kommer dom få totala katastrof tittarsiffror.
2021-03-28, 23:12
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Jag har kollat på BB via live cam sedan Gurkan satt i lilla-BB, ett par timmar om dagen varje gång det sändes.

Men nu i år så känner jag 0 intresse av att gå in på live cam och kolla under dagarna, för jag vet att ingenting kommer hända.

Är årets BB det sämsta hittils? Finns inga intriger man bryr sig om, inga bråk man väntar på att börja.. finns ingenting som får mig att vilja följa det som jag brukar göra.

Jag kan väl inte vara ensam om att känna på det sättet i år eller?
Tenderar att hålla med dig. Mesta behållningen har kommit från trosor som skär in i röven och sexiga danser. Det innehållet kan man få från andra ställen så det blir totalt ointressant. Intriger, konflikter och olika typer av människor/bakgrunder och åldrar är ju vad man vill se och det är det jävligt dåligt med.
2021-03-28, 23:15
Medlem
Svart-Skalles avatar
Vad gör psykfallet Joel nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Oskuld-Alex är ju nästan obehaglig. Han härmar alltid adrians röst och raggar sönder på madelene...

Innerst inne önskar han säkert att han var Adrian 🤓

Igår hade han kopierat hela Adrians outfit också. Alltifrån de vita skorna till det nästan indentiska halsbandet och låt oss inte glömma kläderna. BB har till och med lagt upp en bild på sin instagram
Senast redigerad av Nuroch123 2021-03-28 kl. 23:21.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Vad gör psykfallet Joel nu?
Tror det kallas för att "skrämmas"?
2021-03-28, 23:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja jag blir nästan illa till mods att hon snart är en 34 årig kvinna som så desperat försöker få en man att sova med henne. Vart är hennes värdighet? Jag kan förstå att man blir kär och vill ha personen man förälskat sig i. Men har aldrig tidigare sett beteendet hon har, att som en kvinna i hennes ålder försöka "lura" en man att sova i samma säng och springa efter honom dygnet runt.

Tänk så hon svansar efter honom nu när hon vet att han inte kan vara någon annanstans än i huset. Tänk om dom blir ett par utanför. Kommer hon ringa honom hela tiden för att kontrollera vart han är? Hon är nog snäll men alldeles för osäker. Hade hon varit 20 år hade jag förstått det mer.

När jag läser inlägget får jag en bild av en fet 50-årig bitterfitta som aldrig fick till det i sitt miserabla fattiga liv. Aldrig uppleva den känslan av förälskelse som inte bara är mental men även yttrar sig fysiskt. Som på håll stod på skolgården med en fimp i handen och önskade vara någon annan än den misslyckade figur som hon är. Tragiskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ha, du har koll din jävel, stämmer, men då måste hon va tyst hela tiden ✊🏿
Det kommer du inte lyckas med 🤣 du kommer snarare bli hörselskadad efter the intercourse.
Den enda personen som jag skulle ligga med i huset är faktiskt Dennis.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror det kallas för att "skrämmas"?

Just det ja, han tränar på hur man initierar lite överraskningssex, lill-Tishko.
2021-03-28, 23:17
Medlem
Ajaj..nu drog Dennis på sig en auto för samma ord som Adrian sa om de ska vara konsekventa. Skitlöjligt såklart men skulle inte förvåna mig.
2021-03-28, 23:17
Medlem
Rösta kvar Stephanie
2021-03-28, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Ajaj..nu drog Dennis på sig en auto för samma ord som Adrian sa om de ska vara konsekventa. Skitlöjligt såklart men skulle inte förvåna mig.
Är han så jävla korkad?
2021-03-28, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
När Kattis sitter så med t-shirt utan bh, vem kan inte låta bli att dra i snorren då 🍆🍆💦💦

Old pussy hahaha 😂🙌

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in