2021-03-28, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
https://ibb.co/8NbKxKb

Här är jämförelse bild från porrfilmen, som bland annat Stoppa Pressarna påstår är EA, mot en bild från hennes photoshoots. Kom ihåg att tjejen på photoshooten är galet sminkad samt att bilden ev. är lite fixad i efterhand.

Det är sjukt likt i varje fall.

När EA eventuellt försörjer sig på porr, lättklädda bilder samtidigt som hon inte ens kan betala sin hyra - så är det inte svårt att begripa hennes motiv till att falskeligen anmäla män för våldtäkt. 100-200 papp är antagligen välbehövligt för EA.

Synd om Lambertz och de övriga männen som blir lurade att leka korven i hålet och sen blir frihetsberövade för att EA behöver pengar.
Hon reste väl en hel del också om jag inte missminner mig?
Citera
2021-03-28, 22:47
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Hade velat se fler bilder, som inte går att googla. På porrfilmen kan jag dock se ett litet överbett och mörkare ton, mer exotiskt utseende. Frågan är om det är en film med ett ex eller en torsk, haha. Inte extremt ovanligt att folk filmar sin akt och ibland åker det upp efter förhållandet är slut

Det finns mycket mer i tråden från photoshootsen. Typ 400-500 st som någon länkat på någon hostsida. Någon som kan plocka fram länken?

Jag tror videon är amatörporr med pojkvän eller KK. Avslutas ju med en creampie t.ex.

Undrar om Lampan också fick slänga in en creampie? Kanske var värt 2v i häktet för att få besudla den där slinkans inre.
Citera
2021-03-28, 22:50
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Hon reste väl en hel del också om jag inte missminner mig?

Ja. Mycket i Dubai? Det är ju ett välkänt ställe för horeri. Många instagram-slynor som blir uppraggade av rika araber. Araberna gillar tydligen att bajsa på vita brudar.

Vet vi om EA har haft sociala medier? För hon är ju helt raderad nu.

Det är även intressant att EA mottagit mordhot, enligt egen utsago, i samband med att GL blev frikänd. Hur har det skett? Via snigelpost? Hon finns ju inte ens online.
Citera
2021-03-28, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Tack.. kvinnor med permanenta relationsproblem.
Måste varit en riktigt elak man som tvingade henne att hota honom.

Båda dessa damer tycks ha riktigt elaka - äldre - exmän.. Dock är det bara damerna som förekommer på Lexbase..
Citera
2021-03-28, 22:51
Medlem
Citat:
Det finns mycket mer i tråden från photoshootsen. Typ 400-500 st som någon länkat på någon hostsida. Någon som kan plocka fram länken?

Jag tror videon är amatörporr med pojkvän eller KK. Avslutas ju med en creampie t.ex.

Undrar om Lampan också fick slänga in en creampie? Kanske var värt 2v i häktet för att få besudla den där slinkans inre.

Jag såg framför mig en halvful, halvfet galen cat lady när jag läste GL och en 30-åring. Men hon har porrigt ansikte och kropp som en tränad 20-åring. Jag hade nästan offrat friheten för en natt
Citera
2021-03-28, 22:53
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Olaga hot och ofredande.

Har du domen? Var det riktat mot exmaken LS, i samband med skilsmässan?

Citera
2021-03-28, 22:53
Medlem
Citat:
Ja. Mycket i Dubai? Det är ju ett välkänt ställe för horeri. Många instagram-slynor som blir uppraggade av rika araber. Araberna gillar tydligen att bajsa på vita brudar.

Vet vi om EA har haft sociala medier? För hon är ju helt raderad nu.

Det är även intressant att EA mottagit mordhot, enligt egen utsago, i samband med att GL blev frikänd. Hur har det skett? Via snigelpost? Hon finns ju inte ens online.

Jag var med en tjej som hade varit ett par rundor där. Fick reda på det efteråt. Åkte dit med en väninna och antagligen gjorde saker som fattiga svennar inte får göra. Hört sjuka historier med. Denna donnan gifte sig på kunglig manér där nere. Vilka smuts
Citera
2021-03-28, 22:55
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Jag såg framför mig en halvful, halvfet galen cat lady när jag läste GL och en 30-åring. Men hon har porrigt ansikte och kropp som en tränad 20-åring. Jag hade nästan offrat friheten för en natt

Nej, EA är snarare en BPD brud med daddy issues. Antagligen zigenarblod eller dylikt.

En trasig själ vars kropp är hennes enda inkomstkälla. Allt från bilder, filmer och antagligen säljer hon även sex rakt av samt falskeligen anklagar män systematiskt för våldtäkt.

EA hade sannolikt blivit bränd för några hundra år sedan som den häxa hon är.
Senast redigerad av Vaxad 2021-03-28 kl. 22:59.
Citera
2021-03-28, 22:55
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex1993
Hade hon ljugit hade hon blivit åtalas för falsk tillvitelse som Lambertz anmälde henne för, men nu blev hon inte det.
Kanske sen på bollen här men GL har väl inte anmält henne för falsk tillvitelse? Ännu. Det har jag missat i så fall. Gärna en hänvisande länk.

Citat:
Ursprungligen postat av Alex1993
Eftersom EA varken är misstänkt, åtalad eller dömd så är det ju tämligen ironiskt att du sitter och säger det, samtidigt som du försöker hålla fast vid Lambertz oskuld och att hovrättsdomen är rättvis. Det blir lite inkonsekvent.
För att förtydliga - du menar väl inte att GL kom ända till hovrätten i åtalet mot honom? Det kom inte ens upp i tingsrätten, åtalet mot honom lades ner hastigt och lustigt innan dess. Men det kanske inte var honom du menade när du skriver om en hovrättsdom.

I övrigt hoppas jag att ditt liv blir bra framöver för det liv du har levt förut låter inget vidare i mina öron.

Tillägg: Hoppas du ursäktar mig men jag måste få fråga om du har fått skadestånd från ditt försäkringsbolag för dina anmälningar? Vi är några som just har fått lära oss att försäkringsbolagen betalar ut ganska snabbt och oavsett om en anmälan om våldtäkt läggs ner eller den åtalade frias i dom. Enligt vad vissa säger så är det här något som några mindre nogräknade har upptäckt och satt i system att utnyttja.
Senast redigerad av Gusselby 2021-03-28 kl. 23:03. Anledning: Tillägg
Citera
2021-03-28, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Borde inte Göran känt till kvinnans psykiska tillstånd om han hjälpt henne med fall och haft en "pappa" roll? Göran är en vidrig människa. Vem knullar sin "dotter"? porrskadad laddtorsk.
Han visste vilken fälla han stoppade kuken i, garderade sig med henne förflutna.
Han utnyttjade situationen och våldtog henne
Hur man bedömer det här fallet, tror jag beror på vad man själv har haft för erfarenheter i livet. Själv har jag bara haft bra erfarenheter av män och tar därför GLs parti. Men hade jag haft andra erfarenheter och blivit besviken kanske jag hade tagit EAs parti. Man tror att man känner GL och tror på honom, men det gör man ju inte alls. Men jag vill tro på honom. Men nu är jag riktigt nyfiken, är det sant att han är 2.10 lång. Jag gillar ju egentligen inte så långa killar, men jag tycker han ser rätt snygg ut. Lite unik på något sätt.
Citera
2021-03-28, 23:00
Medlem
Citat:
Nej, EA är snarare en BPD brud med daddy issues. Antagligen zigenarblod eller dylikt.

En trasig själ vars kropp är hennes enda inkomstkälla. Allt från bilder, filmer och antagligen säljer hon även sex rakt av samt att falskeligen anklaga män för våldtäkt.

EA hade sannolikt blivit bränd för några hundra år sedan som den häxa hon är.

Låter som sådana tjejer jag brukar falla för...
Undra vad hon tjänar på att anklaga män för våldtäkt.

Fanns en bild från kollaget. Är man säker på att det är EA? Iaf den bilden, tagen i vattnet bakifrån med ansikte i profil är extremt lik hennes profil i porrklippet när hon drar i hans skinn.
Citera
2021-03-28, 23:03
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:

Fundera ett tag på vilka du hade blivit buksvåger med...

Den tanken är riktigt avtändande, jag är helt övertygad om att jag nu definitivt undvikit denna kvinna som pesten/covid/spetälska (välj!) och förflyttat mig snabbt åt motsatt håll!

Är det inte dags nu för en ny session med med tvångsvård på psyket för henne? Hur länge skall hon få gå lös? Tills nästa våldtäktsanmälan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in