Citat:
Ursprungligen postat av
Alex1993
Hade hon ljugit hade hon blivit åtalas för falsk tillvitelse som Lambertz anmälde henne för, men nu blev hon inte det.
Kanske sen på bollen här men GL har väl inte anmält henne för falsk tillvitelse? Ännu. Det har jag missat i så fall. Gärna en hänvisande länk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Alex1993
Eftersom EA varken är misstänkt, åtalad eller dömd så är det ju tämligen ironiskt att du sitter och säger det, samtidigt som du försöker hålla fast vid Lambertz oskuld och att hovrättsdomen är rättvis. Det blir lite inkonsekvent.
För att förtydliga - du menar väl inte att GL kom ända till hovrätten i åtalet mot honom? Det kom inte ens upp i tingsrätten, åtalet mot honom lades ner hastigt och lustigt innan dess. Men det kanske inte var honom du menade när du skriver om en hovrättsdom.
I övrigt hoppas jag att ditt liv blir bra framöver för det liv du har levt förut låter inget vidare i mina öron.
Tillägg: Hoppas du ursäktar mig men jag måste få fråga om du har fått skadestånd från ditt försäkringsbolag för dina anmälningar? Vi är några som just har fått lära oss att försäkringsbolagen betalar ut ganska snabbt och oavsett om en anmälan om våldtäkt läggs ner eller den åtalade frias i dom. Enligt vad vissa säger så är det här något som några mindre nogräknade har upptäckt och satt i system att utnyttja.