Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Har kommit underfund med att jag inte bryr mig avsevärt om vem som åker imorgon. SKÖNT ändå. Var väldigt investerad i att Katti skulle stanna, men efter igår känner jag att äääeh vem bryr sig.
Tycker det är fett orättvist om Adrian åker bara för att han blev autonominerad pga en jävla skitsak, så han kan väl få stanna då men OM han skulle åka skulle jag inte direkt sakna. Jag skulle sakna Maddes vackra fejs, men inte hennes person direkt. Katti tappade mig som sagt igår. Och Steffi är väl rolig ibland, men lite för mycket gråt och skitsnack på senaste.
Så idk idc låt det hända bara.
Kan hålla med dig. Har aldrig varit så obrydd vid en bbröstning som nu. Kan hitta fördelar och nackdelar med alla dom som sitter löst nu.
Eftersom jag känner så, så blev det lite avgörande att Steffi och Katti varit där sedan start. Och denna gång fick Steffi min röst.
Dels för gårdagen men även för att Katti känns för skröplig i kroppen för att klara av livet i BB. Det höll ju på att kosta henne livet när hon körde några varv på sparkcykel.
Annars har jag inget emot att äldre är med i BB. Men nu är det bara yngre med förutom hon och hon känns lite malplacerad i den gruppen.
Får se hur det blir. Oavsett vem som åker så blir det inga upprörda känslor hos mig... Säger jag nu iaf