2021-03-28, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xbo89
Hon är inte med i år?
Nej, det är hon verkligen inte. Hon var med förra året som en av jokrarna och slutade som runner-up i finalen.
2021-03-28, 20:45
Medlem
Zyxel04s avatar
Ganska tydliga resultat i Ö-rådet.

Enligt Alexander så finns det ändå tydliga pakter som syntes redan från början, det är dock inget man kunnat se från tv-skärmen.

Enligt Alexander så:
- Dean-Olivia: De kanske fanns någon friendship där emellan men Dean röstade på Olivia och vise versa. Verkar därmed ha varit en svag (fejkad) relation.
- Victoria-Annika: Knappt sett de prata och aldrig prata taktik. Tror Victoria kommer försöka gadda ihop sig med Elias.
- Joanna-Dennis: Aldrig sett de prata taktik men en väntad gruppering då båda kom in samtidigt. Typ som Clara Henry och han Christopher (?) förra året.
- Hayes: Någon all-round, aa så kanske det är.
2021-03-28, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
För att han var mullvad såklart. Han blev aldrig bekväm med den twisten.
Dean verkar lida av en kraftig mullvadsallergi.
2021-03-28, 20:56
Medlem
Betydligt mer TV-tittarvänliga deltagare i Robinson än vad det var i Farmen.
2021-03-28, 21:00
Medlem
Det hade varit så roligt om de fått ett tändstål istället för frukten i dagens skattjakt. Eller om båda lagen fick tävla om vem som först hittade lådan. Nu blev det snarare skolorientering.
2021-03-28, 21:08
Medlem
Sumies avatar
Vad hände med den massakrerade fisken som den där tönten hängde upp bland strandtallen? Möglade den? Åts den upp av fåglar? Troligtvis det sistnämnda Det retar mig att man aldrig fick veta.
Förr i tiden fick man ju veta vad de åt, hur de sov - nu är det bara en massa prat och tjafs.
2021-03-28, 22:02
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Inte en scen från Pedrams härdsmälta igår i kvällens avsnitt.
Hade vart coolt med Pedram (Tishko) i Robinson onekligen, för att inte tala om Nardos!
Och sen in med sopan "Rud" i BB-huset där han kan sitta och vara bitter över att "folk går bakom ryggen och ljuger." 😀
2021-03-28, 22:16
Medlem
Haajibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Han var arg på Alexander, men att nu låta det gå över Elias!? Ytterligare en anledning till att Rud/Dean inte skulle vara där.

Han kan inte ge den till någon annan, eftersom han inte vill förlora reputation om han kommer tillbaka.

Han har tappat mycket i vikt från inspelningen om man tittar på hur han såg ut för en månad sen, vilket får mig att tro att han inte är helt ute ur spelet än.
2021-03-28, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Han kan inte ge den till någon annan, eftersom han inte vill förlora reputation om han kommer tillbaka.

Han har tappat mycket i vikt från inspelningen om man tittar på hur han såg ut för en månad sen, vilket får mig att tro att han inte är helt ute ur spelet än.
Han kommer inte tillbaka, han åkte ut först och han fick inte komma tillbaka till örådet efteråt.
2021-03-28, 22:27
Medlem
Trodde jag skulle smälla av när de skulle på "skattjakt". Skämskudden åkte fram. Inte ens nedgrävd eller gömd. Som en skolklass på äventyr. Och om man nu skulle ge mat kunde man väl ge något som passar in i temat, inte växer det bananer i Norrland. Känns som att det dyker upp mat hela tiden.
2021-03-28, 22:30
Medlem
gamlingen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollymori
Trodde jag skulle smälla av när de skulle på "skattjakt". Skämskudden åkte fram. Inte ens nedgrävd eller gömd. Som en skolklass på äventyr. Och om man nu skulle ge mat kunde man väl ge något som passar in i temat, inte växer det bananer i Norrland. Känns som att det dyker upp mat hela tiden.
Skulle ha varit en surströmmingsburk så dom finge lite riktig mat
2021-03-28, 22:44
Medlem
Crapmagics avatar
Jag vill strypa engelsmannen för hans underkända svenska, hur kan tv4 välja att inte mobb-texta fanskapet

Victoria har samma uppsyn som Titti Shultz, det är därför hon är så snygg, hon ser kritisk ut.
Senast redigerad av Crapmagic 2021-03-28 kl. 22:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in