2021-03-28, 17:37
Medlem
Mrcool911s avatar
De är ju för fan där på semester. Blir bjudna på korv, frukt och vafan som äts när kamerorna inte rullar haha.

Jag kanske har missat syftet med robinson men varför ska Anders ta så mycket plats? Ska inte robinson handla om vem som kan överleva på en ö längst utan massa gullegull?
2021-03-28, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av le-petit-liberal
Trist med den nya twisten när omröstningen är avslutat. Varför kan TV4 inte bara ha en vanlig och bra säsong av Robinson? Utan de behöver alltid vara en wahlgrenare, kändis någon inkvoterad med.

Sorry om jag är trög men vem är kändisen??
2021-03-28, 17:54
Medlem
Zyxel04s avatar
Ett lite ovisst Ö-råd inför ikväll.

Hos lag syd har man ju knappt sett något paktande och ingen som direkt verkar vara "outsider".

Annica: Inte synts så mycket under veckan, lite blek.

Dennis: Kom in som "joker" och kan därför ligga risigt till. Han verkar dock vara omtyckt av de andra.

Elias: Är immun men hade väl legat risigt till annars.

Hayes: Är skadad och kan kanske därför vara i farozonen. Har upplevt att han är lite "bossig" och de kanske de andra stör sig på. Är dessutom stark och kan kanske vara ett hot framåt. Men upplever att även han kommit in i gruppen.

Joanna: Kom också in som joker och var väl ett andrahandsval i kontrast till Dennis.

Michael: Snackar om han "the fat" guy som sjunger. Tror han är skön men missgynnas av att han nog ses som en svag spelare.

Olivia: Verkade som att hon mådde dåligt i förra avsnittet. Kan bli så att hon ber om att bli utröstad, hände väl förra säsongen med hon vars mamma dött. Upplever att även Olivia setts som lite störig av "Viktoria".

Viktoria: Kan bli lite samma som med Olivia, att Olivia drar ihop en pakt för att få ut henne. Är väl kanske egentligen inte så jätterealistiskt.
2021-03-28, 17:57
Medlem
Vilken stendum jävel han är, den där Dean. Lajvar Seth Rydell och skäller ut mullvaden förbehållslöst, utan att reflektera över det faktum att mullvaden inte har något annat val än att spela med i programmets bestämmelser. Samtidigt dåligt av Alexander att inte försöka förklara läget, som Elias gjorde.

Känner att det är något som saknas i år (förutom det uppenbara), någon form av transparens. Till exempel känner jag ingen som helst närhet till de tävlande och deras pakter; att Olivia och Dean var så pass nära kom ju som en nyhet. Man känner sig lika blank inför deltagarna som man gjorde första avsnittet.
Senast redigerad av efterskalvet 2021-03-28 kl. 18:01.
2021-03-28, 18:10
Medlem
2021-03-28, 18:27
Medlem
XtraXs avatar
Hur kan det inte vara en enda mygga/broms de är ju ändå i Norrland. Kan förstå att de blåser bort vid stranden, men bland träden längre in borde de ju visa sig. Har själv spenderat flertalet somrar 15 mil söder om Haparanda och där märker man verkligen att myggen/broms finns.
2021-03-28, 19:46
Medlem
KrossedOuts avatar
Inte en scen från Pedrams härdsmälta igår i kvällens avsnitt.
2021-03-28, 20:13
Medlem
Haajibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hur kan det inte vara en enda mygga/broms de är ju ändå i Norrland. Kan förstå att de blåser bort vid stranden, men bland träden längre in borde de ju visa sig. Har själv spenderat flertalet somrar 15 mil söder om Haparanda och där märker man verkligen att myggen/broms finns.

Känns fejk, inga flygfän, inga myror, inga fåglar.
2021-03-28, 20:18
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Det är märkligt. Förra året släppte de söndagsavsnitten samtidigt som TV-sändningen drog igång. Nu släpps de istället tidigt under natten.
Jaha, det var ju tur då att ditt inlägg låg överst och jag direkt fick syn på det så inte jag riskerar läsa någons som missat använda spoilern. Tänkte in å skriva att hon den neggiga som tror sig åka nog gör det också. Hon ser tjurig ut och drar därmed på sig skit.
2021-03-28, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jaha, det var ju tur då att ditt inlägg låg överst och jag direkt fick syn på det så inte jag riskerar läsa någons som missat använda spoilern. Tänkte in å skriva att hon den neggiga som tror sig åka nog gör det också. Hon ser tjurig ut och drar därmed på sig skit.
Det är ett spel också. Att hon tror sig åka ut kan vara en vilseledning som de andra skapat för henne. Att hon känner så betyder inte att hon åker ut.
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Känns fejk, inga flygfän, inga myror, inga fåglar.

Sant, ser helt sterilt ut.
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

För de tagit bort det värsta momentet.. mygg/knott/broms etc.

”Myggkanoner används och myggmedel delas ut: ”Vill inte döda våra deltagare””

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/opjkRW/robinson-deltagarna-ska-slippa-myggplagan-i-haparanda

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in