2021-03-28, 18:43
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det var uppmärksamt av dig. Inte tänkt på det föränn nu när du påpekar det nu. Har hört Pedram prata om det flera gånger.
Jepp, det var rätt längesen jag hörde de prata om det första gången, och så fick de en varning från BB om att byta ämne, och jag var förvirrad och undrade varför de inte skulle få prata om slotsmaskiner.. jag trodde verkligen de menade enarmade banditer ("varför skulle inte få prata om det?"), men så insåg jag att det inte alls passade in i diskussionen de hade..
2021-03-28, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Brukar män gnälla på att det är fel att bodyshamea kvinnor??

De gnäller på att det anses fel att göra det mot kvinnor men inte mot män
2021-03-28, 18:44
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
HAHAHAHA!!
Fantastico Katti!
Citat:
Haha hon ser betydligt äldre ut än 58 år
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Detta är orsaken till att hon faktiskt gick upp
https://imgur.com/a/46wuIAY
2021-03-28, 18:45
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
https://imgur.com/a/jgDFZzO
"not today", verkligen
2021-03-28, 18:45
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hahaha så den oxå
Stackarn!

Men jag är glad så länge de gör NÅNTING annat än att ligga i sängarna eller soffan.

Förvisso sant. Det var ett uppsving mot deras vanliga soffläge.

Citat:
Om han inte drar snart är han med i sekten med samma beteende. Tyvärr. Som jag sa igår. Min dörr är alltid öppen för honom. Om han drar snart dvs. Han får inte komma hit och tro att vi ska ha kuddkrig

Jag är förvånad om han står ut veckan ut. Snubben är ju normal. Det är som att man skulle hamna på en sluten psykatrisk avdelning att gå in dit för en normal människa kan jag tänka mig.
Hoppas dock han stannar
2021-03-28, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Fast det var ju Judith som sa till Simon när hon satt i stolen i poolrummet ”ropa hit Tanja eller Emelie”

Sedan kom Tanja dit för att Judith ville ha hjälp. (Ville ha dit henne)

Tanja går ut till blommorna, Judith kommer efter DIREKT.
Fast Judith hade ju redan varit därute och förberett allt och sedan kom Tanja springande och sa att hon ville plantera men skulle byta om. Det vet ju därefter som Judith satte sig och väntade på Tanja....
2021-03-28, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han och Simon har ju pratat en hel del om "slotsmaskiner", det verkar vara kodord för kokain. Man blir pigg av det, får adrenalin när man använder slotsmaskin sa Pedram så sent som häromdagen..
De använde även något annat kodord tidigare för ladd. Nu minns jag fan inte vad det var men Simon har pratat om kola ganska ofta.
2021-03-28, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det är sexism att diskutera kvinnokroppar men att diskutera kukstorlek och mäns kroppsform är fritt fram. Det är jämställdhet och feminism. Eller nåt.

Men vem fan bryr sig om killar och deras kroppar?! Är ju betydligt mer intressant med tjejers kroppsform. Dåligt BB!
2021-03-28, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Detta är orsaken till att hon faktiskt gick upp
https://imgur.com/a/46wuIAY

Hahaha, blicken är OTROLIG
2021-03-28, 18:53
Medlem
Ridnes avatar
Bölex inte bara ser ut som en förvuxen bebis, han äter som en också.
Smaskar med öppen mun medan maten rinner och ramlar ur käften på honom

Sorry..efter gårdagen stör jag sönder mig på allt den tönten gör.
2021-03-28, 18:54
Medlem
Hydraulslangens avatar
Orkade inte kolla på när Gamen stod och skakade av rädsla tillsammans med Dennis på utegården så kollade kamera 5, och fick till min glädje se hur Tjackline körde över köks-talibanen Ljugith totalt i köket! 😁

Riktigt sur vaggade hon därifrån, med sin "Michelin-koks fantasi" nedtryckt i hennes fetfläskiga bautaröv.
2021-03-28, 18:55
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Alex tittar in i kameran och säger:
"Nu fick ni lite underhållning i fem minuter" Efter 5 minuters kuddkrig.
Jag är så tacksam Alex att jag fick se ditt fläsk svalla omkring medan du flåsade runt soffan i ett par minuter.

Men då är väl Simon värre "säger något gör något" å tittar in i kameran som han har varit rolig.

Mvh
Smoker

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in