2021-03-28, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Oj oj folk pratar om Madde på Instagram att hon känner folk i produktionen , är det verkligen sant

Haha tror du hon hade blivit inplockad annars? Med sin gråa personlighet?

Hon känner hälften av influenser-sverige, jobbat som stylist på tv4 med bl.a idol! O nu har Rosanna Charles som tydligen varit rekryterare för säsongen, gått o bett folk rösta för att rädda Madde!
2021-03-28, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Visst finns det mycket att ogilla med Judith men just nu är det Tanja som följer efter Judith.
Tänkte precis skriva detsamma. Nu var det faktisk Judith som höll på att fixa jorden mm, sedan kom Tanja och ville planerar. Så för en gång skull har Judith inte äcklats sig.
2021-03-28, 16:15
Medlem
Vem var det som droppa här inne och sett att Nardos sa till AD att Madde vill dela säng pågrund av att få stanna och få mer titta röster.

Kan kanske gå med på det, då jag tycker att vore deras sista dag ihop idag så verkar han ganska off inte vill umgås med henne. Skulle han vart intresserad borde han ju vilja hänga med henne mer.
2021-03-28, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639

Hon känner hälften av influenser-sverige, jobbat som stylist på tv4 med bl.a idol! O nu har Rosanna Charles som tydligen varit rekryterare för säsongen, gått o bett folk rösta för att rädda Madde!

Fast rosanna rekrytera förra säsongen, denna säsongen har hon endast castat Dennis den nya killen
2021-03-28, 16:17
Medlem
Jag tar tillbaka att Judith inte härmar Tanjas dialekt längre
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Snälla kan vi alla i flashback ba komma överrens om att Vi röstar ut Jutdih OAVSETT VEM HON SITTER MOT. Ändå om ni hatar nardos så ska vi fof rösta ut jutdih.

Absolut..Såvida det inte står mellan henne och Fettex för då får jag beslutsångest.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Vem var det som droppa här inne och sett att Nardos sa till AD att Madde vill dela säng pågrund av att få stanna och få mer titta röster.

Kan kanske gå med på det, då jag tycker att vore deras sista dag ihop idag så verkar han ganska off inte vill umgås med henne. Skulle han vart intresserad borde han ju vilja hänga med henne mer.
Ingen bryr sig. Fullständigt ointressant.
2021-03-28, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Fast rosanna rekrytera förra säsongen, denna säsongen har hon endast castat Dennis den nya killen

Det där verkar det råda delade meningar om! Många som säger att hon har varit inblandad även iår..o det väljer jag att tro på! Speciellt när Madde kom in!
2021-03-28, 16:21
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ingen bryr sig. Fullständigt ointressant.

2021-03-28, 16:21
Bannlyst
Citat:

Madde tillför mer än dom flesta därinne, Alex, Pedram, Judith, Jackie, Kattis, Stephanie, Joel kan alla åka hem före henne.
2021-03-28, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tänkte precis skriva detsamma. Nu var det faktisk Judith som höll på att fixa jorden mm, sedan kom Tanja och ville planerar. Så för en gång skull har Judith inte äcklats sig.

Fast det var ju Judith som sa till Simon när hon satt i stolen i poolrummet ”ropa hit Tanja eller Emelie”

Sedan kom Tanja dit för att Judith ville ha hjälp. (Ville ha dit henne)

Tanja går ut till blommorna, Judith kommer efter DIREKT.
2021-03-28, 16:22
Medlem
Citat:
Det där verkar det råda delade meningar om! Många som säger att hon har varit inblandad även iår..o det väljer jag att tro på! Speciellt när Madde kom in!

Tror Madde känner fler än rosanna dock med tanke på att hon e stylist på TV4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in