2021-03-28, 18:19
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Han e skitful? Jämför han med Adrian

Adrian är snygg men inte sexig.. Det är han för torr för

Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Han är min! och du har redan Simon så låt bli!

Mäh! Vi får dela Simon ter sig mindre sexig nu efter att långstången dök upp.
2021-03-28, 18:20
Medlem
xrlpyts avatar
Först snackas det kukstorlek i 20 minuter, vilken typ av killar som har vilken storlek på kuken, men så fort Simon börjar prata om tjejer och deras "djup" så blir det censur. Känsligt ämne...
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Han e skitful? Jämför han med Adrian

Förstår vad du menar när man kollar vid första anblick. Men sedan väger personligheten in och det är det som gör att man tycker någon blir snyggare med tiden.

Jag tyckte Adrian var svinsnygg i början. Men allteftersom så har det minskat och nu tycker jag han ser bra ut men inte mer än så. Nu tycker jag att Dennis är väldigt mycket snyggare än vad Adrian är.

Simon tyckte jag inte var snygg i början. Men tycker att han har blivit snyggare med tiden också.
Medlem
Dom får ju inte snacka om någonting i det där jävla huset
Medlem
Men what?!
Tjejerna får snacka kroppsform och penisform/längd hos killar men när killarna börjar snacka kroppsform och djup hos tjejer så blir det censur?!
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Nu skiter jag i vad ni tycker! Jag vill se Emelie vinna detta! Det är värt att se henne gnälla o gråta då o då för hon är fan ändå sjukt charmig, söt, underhållande o bidrar till mysig stämning! Go Emelie!!

Emelie? Mysig stämning?
Du har missat mycket du..
2021-03-28, 18:21
Medlem
Citat:
Stör mig på mycket på Peddo och hans fula stora näsa. Hur kan han ens vara kvar?

JAG UNDRAR DET SAMMA
Det enda jag kan se när fanskapetdyker upp i bild är NÄSAN!
Pomperipossa borde egentligen vara hans nya nick.
2021-03-28, 18:21
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Stör mig på mycket på Peddo och hans fula stora näsa. Hur kan han ens vara kvar?

Det kommer ändå bli så spännande att se hur länge han kör den här offerkoftan för att han gjort dumma grejer i huset och sårat någon på utsidan? Hur länge det dröjer innan han börjar bonda med Dennis och peppa honom att komma ner i poolen för att hångla med brudarna när det blir fest? Pedrams beteende är en ren fars och speciellt när han ska spela anspråkslös när han bara är skenhelig som fan!
2021-03-28, 18:22
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Men what?!
Tjejerna får snacka kroppsform och penisform/längd hos killar men när killarna börjar snacka kroppsform och djup hos tjejer så blir det censur?!

Haha med all rätt!
Tysta ner lillpitten Simon! Bra gjort kim jong un bakom spakarna!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Men what?!

Ja det är konstigt, om det inte blev censur pga av vad som sades i nån annan kamera. Blir ju censur i alla även fast det är någon i badrummet snackar om något som dom vill censurera.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Först snackas det kukstorlek i 20 minuter, vilken typ av killar som har vilken storlek på kuken, men så fort Simon börjar prata om tjejer och deras "djup" så blir det censur. Känsligt ämne...

Haha ja, galet! Varför skall det vara mer ok att diskutera killars kukar än tjejers djup osv
2021-03-28, 18:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Men what?!

Det är sexism att diskutera kvinnokroppar men att diskutera kukstorlek och mäns kroppsform är fritt fram. Det är jämställdhet och feminism. Eller nåt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in