2021-03-28, 18:09
Medlem
Svansen kav upp fick inget tillbaka , la sig bredvid Emelie istället 😂
2021-03-28, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Svansen kav upp fick inget tillbaka , la sig bredvid Emelie istället 😂

Gav upp ska det stå
2021-03-28, 18:11
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, jag håller med. Men det kommer aldrig att ske, inte i huset i alla fall. Hennes snack om nya killar hela tiden och snaskande på Alex och Simon är inte taktiskt, även om hennes intentioner var helt andra än det var tänkt.
Exakt det är problemet man behöver bara se vad hon sagt bla då Madde visar intresse för officeren om hon vill ha han ska inte jag så i vägen fast hon förtränger det hon känner eg, Hon är så komplicerad Emelie tyvärr men det är inte svårt att få hon att öppna upp sig avseende känslor!
2021-03-28, 18:11
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Gav upp ska det stå

Istället för att citera dig själv så kan du redigera dina inlägg. Kanske du vet redan, ville bara informera ifall du inte visste
2021-03-28, 18:13
Medlem
Stör mig på mycket på Peddo och hans fula stora näsa. Hur kan han ens vara kvar?
2021-03-28, 18:14
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Kanske det skulle räcka . AD har ju ingen aning att E har eller haft intresse . Det märkte på titta frågorna . Han sa ju nej på Emelie för hon är kräsen och vill bara ha nya killar . Så då tror han han ej nått annat.

Men tror fan inte han hamn vill ha. Nån där inne
Problemet är just det Emelie sagt vem hon vill ha indirekt dvs AD men hennes feghet står i vägen för att få det hon vill ha, Då hon ser att ngn annan vill ha det hon har siktet på tex Tess hon trodde att hon var intresserad av AD och då gav hon upp den jakten!

Hennes problem är osäkerheten hon har i form av känslor och rädslan bli sårad!
Medlem
Ridnes avatar
Dennis blir sexigare ju mer man ser av honom De andra snubbarna kan slänga sig i väggen.
Medlem
uardozs avatar
Har varit iväg ett tag, har de fått sina sommarkläder än som Emelie spekulerade i att de skulle få?
2021-03-28, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dennis blir sexigare ju mer man ser av honom De andra snubbarna kan slänga sig i väggen.

Han e skitful? Jämför han med Adrian
2021-03-28, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han är min! och du har redan Simon så låt bli!
2021-03-28, 18:19
Medlem
xrlpyts avatar
Vilken vecka har varit er favorit hittills..? Jag gillar nog hockeyveckan bäst, det hände något nästan hela tiden, och det var kul att se matcherna, och lag Shit and Piss var så ljuvligt bittra hela tiden när de bara förlorade.. Ja, inte Tanja då, men Simon var ju sur från början, och ju längre veckan gick blev Pontus mer och mer bitter han med, men ändå med självironi..
2021-03-28, 18:19
Medlem
Nu skiter jag i vad ni tycker! Jag vill se Emelie vinna detta! Det är värt att se henne gnälla o gråta då o då för hon är fan ändå sjukt charmig, söt, underhållande o bidrar till mysig stämning! Go Emelie!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in