2021-03-28, 17:15
Medlem
Asså det här m att Emelie inte vill "bli "influenser".
DET, deee-et är året lögn.

Hennes DRÖM är på att ngt vänster komma i kontakt m Bianca Ingrosso (lättare nu när hon är dokusåpa-KÄNDISZ!!!) och få bli inköpare för hennes sminkmärke och lära känna Lovisa och dom andra häftiga tjajorna i Stouuckhuuulllmmmmm!! Hur jävla genomskinlig är hon inte?
2021-03-28, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Sista inlägget i hennes Instagram-story
Har inte Instagram men kollade det är ju bara en smink video senast. Kan också kolla på Picuki. Insta story syns inte det på hennes vanliga instagram.
2021-03-28, 17:17
Medlem
Ridnes avatar
Tycker det är tråkigt med dessa instainfluencers som ska gå ut och promota deltagare.. Det blir liksom inte rättvist. Bianca och Rosanna som jobbat/jobbar inom produktionen går ut och uppmanar sina följare att rösta på Madde. Med andra ord så kanske folk som inte sett ett enda avsnitt går in och röstar för att de blir uppmanade att göra det. Tror inte att hon ryker nu utan att Steph eller Katti får lämna.
De som inte tittar på liven har inte sett hur jobbig hon är att titta på när hon svansar efter Adrian 24/7 och bara tjatar om honom hela tiden. Det är riktigt riktigt trist att titta på. Bättre om hon fick lämna så kunde hon sukta efter Adrian på liven hemma istället och så kan de dejta när han kommer ut.
Medlem
FAAAAAAAAAAN HELVETES jävla röv!
Jag tryckte fel i röstningen! Kan man ändra sin röst på nåt sätt?!?!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Zara Larsson gick förra året ut och bad sina 6,2 miljoner följare stödrösta på Jullan. Blev ingen vinst...
Helt riktigt. Jag skrev engagemang. Det räcker inte med en blänkare.
Zara har väl också utländska följare och syns inte i rutan så ofta som Bianca. Det finns många parametrar man bör kika på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Fan vad jag stör mig på att dom skickar in en kille som inte ens vet vad Big Brother är och som inte har sett någonting. Ut med fanskapet.

Det är bara en fasad. Klart han vet och har kollat. Samma som alla andra nya som kom in "som inte har kollat".
2021-03-28, 17:18
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Har inte Instagram men kollade det är ju bara en smink video senast. Kan också kolla på Picuki. Insta story syns inte det på hennes vanliga instagram.

Nej jag kollade nu och hennes senaste story är att man ska rösta på AD och Madde.

Edit: kolla hennes story, inte hennes vanliga flödesinlägg (där är det en sminkvideo).
Senast redigerad av lillaflippen 2021-03-28 kl. 17:20. Anledning: Lade till text.
2021-03-28, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hur kan man bli så besatt av en kille bara efter två veckor?

Undrar samma. Såg du hur snabbt hon la sig i hans säng efter att han la sig där
2021-03-28, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hur kan man bli så besatt av en kille bara efter två veckor?

Man blir nog lite desp när man fyller 34 och är singel och bara jobbar och så plötsligt är man instängd med en snygg grabb.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej jag kollade nu och hennes senaste story är att man ska rösta på AD och Madde.
Tråkigt. Madde hade aldrig haft en chans att överleva denna vecka annars.

Jag hatar influencers. Jag hoppas att det inte hjälper. Jag kommer inte orka titta på Adrian och Madde i 50 dagar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Okey inget som jag ser men det kanske kommer senare på Picuki då eftersom där kan man också se story och post men det brukar komma upp senare.
Medlem
Hahaha, kom att tänka på förra året när Jullan tröttnade och ville ha en ”hatrunda” när Frida försökte sätta den förbannade ”tacksamhetsrundan” i system.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in