2021-03-28, 14:13
Medlem
Hörde att rosanna Charles som skötte castingen förra året och kanske några i år gått ut med att rädda Madde. Tycker det är lite dåligt att en medarbetare ska gå ut med vem folk ska rösta på
2021-03-28, 14:14
Medlem
Vidrigt att se Nardos stå och kladda i maten sådär med händerna. Även om hon har tvättat händerna så har hon garanterat en massa skit under hennes långa naglar. 🤮
2021-03-28, 14:15
Medlem
Så fruktansvärt hemsk personlighet Emelie har, sprider vidrigt mycket negativ energi. Ursch!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
MEN FÖR FA-AN, DÅ KAN DU VÄL BARA SLUTA SITTA OCH ÖPPET PRATA OM HUR MYCKET DU VILL HA IN EN VISS TYP AV KILLE??? Vad i helvete är problemet?

Vill bara springa rakt in i huset och rädda Madde nu, hon satt för ett par timmar sedan och bad om att få en positiv dag då hon riskerar att lämna imorgon. Klipp till att hon ligger och agerar psykolog till Emelie med hennes bitterfitterier.
MEN EXAKT SÅ. Hon fattar ju inte att hon själv är högst ansvarig för de andras hetserier, genom att inte göra någonting annat än att prata om killar och vad hon vill ha.

Kan vi göra en kollektiv insats för att rädda Madde från Emelie? Eller rädda alla (inklusive oss) från Emelie? Typ genom att RÖSTA UT EMELIE?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Kan dom där inne bara släppa skiten som hände igår? Jag vill läsa nåt annat här i tråden nu, snart kommer detta vara som diskussionerna om vem ad gillar/tittar på/petar på.
Jag är bara nyfiken på att se Dennis rub his dick, could care less about other bitches in the house.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
följer de slaviskt.

Fan jag har problem

Vi alla här har problem med den här skiten så jag klandrar dig inte. Har varit lite äcklig o dryg mot er som enbart följer ADs kärleksliv men skall erkänna att jag börjar på ett sätt uppskatta det ( endast lite ), för då kan jag lägga tid på andra kameror men ändå vara uppdaterad
2021-03-28, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Nej hahaha det är it sant, hon sa till madde gör inget hastigt för att bli räddad. Inte till Ad

Ja det vet jag, det va innan , men hon snackar om efter vid 1 tiden då alla skulle sova. Madde logg redan i sin säng , AD gick på toa , är det där i mellan det hänt eller vaddå?
2021-03-28, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Så fruktansvärt hemsk personlighet Emelie har, sprider vidrigt mycket negativ energi. Ursch!
Tess hade rätt om henne hela tiden, men det fick hon en massa hat för.
2021-03-28, 14:17
Medlem
herpesvårtas avatar
Fan vad alla har tappat mig i huset just nu, vill ha ut alla.

Hoppas kunskapsfågeln vinner miljonen.
2021-03-28, 14:18
Medlem
Mouchinos avatar
Nästan så jag tror att Pedram när som helst kommer suga av Dennis, ouuufff måste visa mig för nya killen nu, prestera, prestera..... Snacka skiten...
2021-03-28, 14:18
Medlem
Varför är ni så jävla negativa mot Emelie?

Är ju helt underbart med någon som kan gnälla öppet och höra grodorna flyga ur munnen på henne.

Mina favoriter:
Emelie, Simon, Tanja och Dennis

Imorgon hoppas jag Steffi eller Madde åker men helst Steffi. Befria Simon.
Efter igår kan fan Katti ryka också. Kanske läge för BB att plocka ut två.

Sedan hoppas jag Joel, Pedram och Alex sitter nästa vecka.
2021-03-28, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tess hade rätt om henne hela tiden, men det fick hon en massa hat för.

Ja exakt! Emelie gnäller verkligen på allt och alla och pratar bara jag, jag, jag.
Värst är när hon säger:
Tycker jag om det: Nej
Förstår jag det: Absolut

Ut direkt med henne!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in