2021-03-28, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Hur kan någon som har COCKBLOCKAT 2 personer igår stiga i någons ögon? Adrian var med på att sova ihop med Madde tills Nardos TYCKTE att det var för tidigt och förhindrade honom, och Madde blev heartbroken och fick dålig samvete och nu skuldbelägger sig själv för att hon ens VÅGADE fråga en VUXEN man om han kan tänak sig sova med henne (Key word: SOVA! inte ligga, inte strula, bara sova)!! det där är så jävla selfish och vidrig beteende. Nardos beter som om hon ÄGER AD.

Kan ju säga han hade chansen att lägga sig där när han ville, hon har sagt att det är ok lilla prinsessa Nardos. Det är AD som väljer att INTE lägga sig bredvid Madde igår .
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nu finns Dennis i appen
Det tog sin tid... men då kan man släppa tankarna om att han ev kanske skulle kunna vara en mullvad.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Vad hände ?

Att hon sa att hon var less på hetsen och lekarna som bara ökar på hetsen. Sen sin version, även om något förskönad men iaf. Hon sa mer till gruppen än jag någonsin sett henne göra förut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Japp, cava och vitt vin i kylen. Har några flaskor rödtjut och cava i barskåpet också

Släng ett PM, är på.
2021-03-28, 13:19
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Du och jag tar och söker till nästa säsong och styr upp skiten.

Jag hakar på!

"FLIPPEN IN DA HOUSE"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men vill inte bli känd. Säkert.
Är PH som kontakta henne hon sa nej har hon sagt förut, men bonde söker fru har hon sök in till eller ville var med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Hur kommer du fram till att Adrian är värdig vinnare?

För att han är schysst mot alla
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Min Analys:

Alla killar i huset är bögar förutom Simon och Dennis. De blir chockade över att dennis fick stånd över en tjej som gav hnm årets lapdance. Alex får säkert stånd av Ad och Pedram också.
Fake news, Pedram får årets stånd vid minsta beröring från Tanja, ingen gay kille skulle kunna manage that. OCH ÅTER IGEN SÅ FICK DENNIS ALDRIG NÅGON STÅND, han rättade bara sin penis efter lapdancet men den var fortfarande på var rest mode. Jag var den första som poängterade det.
2021-03-28, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Fake news, Pedram får årets stånd vid minsta beröring från Tanja, ingen gay kille skulle kunna manage that. OCH ÅTER IGEN SÅ FICK DENNIS ALDRIG NÅGON STÅND, han rättade bara sin penis efter lapdancet men den var fortfarande på var rest mode. Jag var den första som poängterade det.

och även om han nu fått stånd så fattar jag inte grejen so what lixom

simon fick ju råstånd efter tessans lapdance inte nån klagade då
2021-03-28, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Kan ju säga han hade chansen att lägga sig där när han ville, hon har sagt att det är ok lilla prinsessa Nardos. Det är AD som väljer att INTE lägga sig bredvid Madde igår .
Absolut, och det är därför han ligger på plats 11 på min rankinglista, lova aldrig något du inte kan hålla framöver.
2021-03-28, 13:23
Medlem
Kunde inte ba få rösta ut någon ist Tål inte katten i trakten längre 🤦🏽‍♂️ hon klagar 24/7.
2021-03-28, 13:24
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Katti är 58 år gammal o tjatat hela tiden om att en 40 årig man ska komma in till henne..varför tror hon att en 40årig man skulle ha intresse för henne? Inte vanligt direkt att 40åriga män söker sig till 20 år äldre tanter? Eller har jag fel? 😅

Tyvärr är det inte helt ovanligt... Har grannkärringar i 60-årsåldern som matchar på Tinder och tar hen snubbar som bara drar över dem, en drar de så klart men varför? Fattar inte :-( Tror dock ingen skulle skryta med det i livet-TV..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in