2021-03-28, 12:37
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad hände igår som gjorde att Adrian lurade Madde? Jag missade hela gårdagen men vill väldigt gärna veta detta.

TROR att han frågade Madde om dom skulle sova ihop den natten och sen när det väl var dags ville han sova med nardos.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
O äckel-judith fattar nog fortfarande inte att det är pga hennes sliskiga beteende som folk undviker poolen...
Sen gick hon runt o snackade igår kväll om att det var ”onice” att Dennis hade smiskat Jaqi på röven!
Hur många har inte hon tvånglat med? -.- Hyckleriet i huset är på en sjuk nivå!
Stackars Dennis som ska behöva ta konsekvenserna? Helt stört!
Undrar om hon någon gång fick tanken att det är kanske på grund av mig de inte vill bada i poolen?
Har man fått två varningar, alkoholförbud och brev utifrån för att man sexuellt antastar som en kåt blåval och anklagar en ny stackare som inte gjort ett skit kanske en lite tanke om självrannsakan vore på sin plats.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Kattis sa emot sig själv.
Det är inget personligt mot dig sa hon till Dennis, samtidigt sa hon att man beter sig inte så som han efter 2 timmar i huset 🤷🏻‍♂️

Men Dennis gjorde ju inget? Han satt i poolen och fick en lapdance. Dennis gjorde 0 men fick all skit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Han var nära att springa till en nödutgång för att slippa den konfrontationen. Dessutom sitter han och ljuger och bortförklarar sig istället för att bara be om ursäkt och gå vidare.
Han behöver ju inte ens Benin ursäkt utan bara stå för vad han sa.
2021-03-28, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag gillar också Katti, men tycker att hon hycklar i det här fallet. Hon har redan uttryckt att hon inte gillar nya tjejen, och deklarerade ganska hårt att det handlade om att Dennis kom in och var bufflig och tog plats snarare än själva lapdancen/hånglet i sig.

Sedan är det ju inte upp till henne att avgöra vilken stämning det är, och huruvida det är okej eller inte för de nya som kommer in att hångla med varandra i poolen? Gillar inte att hon försöker styra andras handlingar på det sättet hon gör, speciellt när det inte gäller alla utan bara specifikt utvalda personer som hon inte råkar gilla.

Jag gillar också hennes ärlighet, men tycker inte nödvändigtvis att hon alltid har rätt när hon är ärlig. I det här fallet tycker jag inte ens hon var helt ärlig, eftersom det i grund och botten handlar om att hon inte gillar de två nya och inte själva hånglet i sig.

Håller helt med. Och jag kan tycka att om man inte vill vara med så går det ju bara att gå därifrån. Jag förstår inte varför man ska försöka få alla andra att dansa efter sin egen pipa. Hur tråkigt skulle det vara om alla gjorde hon henne och gick och la sej kl 22 i princip varje kväll och bara satt i soffan och pratade. Nej jag tycker det är kul med Jacki och Dennis, hoppas verkligen att dom tar för sej och livar upp huset framöver.
2021-03-28, 12:39
Medlem
Svart-Skalles avatar
Alex ligger i sängen och tjurar.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nu ska Adrian putta burk med Dennis

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Om det finns något att bli upprörd över så är det den där jävla leken! Jag reagerar precis som emelie igår när dom började med det

- åh FY Fan, jag hatar den leken.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nu ska Adrian putta burk med Dennis

Fram med popcorn!
2021-03-28, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Men Dennis gjorde ju inget? Han satt i poolen och fick en lapdance. Dennis gjorde 0 men fick all skit.

Han slog henne på röven! Så gör man inte säger Juddan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Helvete mina ögon blöder efter att ha scrollat mig igenom kvällens och nattens händelser.

Äntligen kom det jag väntat på de små vidriga människorna visade sina rätta sidor, falska familjelivet vi älskar alla är nu över. Spelet kan börja och om några dagar börjar nomineringarna.

Judith, Pedram, Joel, Alex och Emelie var väl de som visade vilket smuts de är, någon glömd?

Vilken vidrig kväll, skam över de små elaka människorna.

PS. Glömde Katti vikken sketkärring

Nardos should be on your shitlist.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ja såg inte situationen som sagt, men att hon skulle styra hur stämningen ska vara är ju inte sant.
Sen förstår jag om man tycker det är konstigt att nya personer kommer in och tar massa plats. Inte bara för vad dom gör utan även för just grejen att dom varit där i flera veckor och nya sen kommer in och beter sig som dom varit där lika länge.
De är som om någon okänd skulle komma hem till mig och bara ta för sig som om dom alltid bott i mitt hem. De är ju inte så konstigt att man tycker de känns konstigt. De släpper ju med lite tid.
Sen tycker ja inte att hon försöker styra vad andra gör utan är bara tydlig med vad hon är med på och inte, och vad hon är bekväm med eller inte.
Nardos och Joel däremot försöker ju avbryta, styra och störa andra när det sker saker dom inte gillar.
Nardos vill ju att dom anpassar allt efter henne. Som när Simon hade visat snoppen. Då ska de tänka på henne bara för att hon aldrig sett en snopp tidigare. Där snackar vi om att försöka styra.
Och prydda Joel är ju likadan. En 13 åring som tycker allt är lite spännande men som samtidigt måste lägga sig i när saker sker som hans mamma sagt åt honom att inte göra.

Vet du om man kan se det som hände igår någonstans?
Hörde att Peddo grinat också och de vill man ju också se!
Hon försöker BESTÄMMA hur stämningen ska vara, genom att säga att en nya ska komma in och "känna av stämningen" = hon försöker markera att det inte är den typen av stämning som bjuder intill det som hände.

Fast det är ju inte riktigt samma sak att någon kommer hem till en och gör horhus. Det här är ett tv-program, en tävling, där det handlar om att sticka ut, göra bort sig och bli omtyckt hos publiken. ALLA är medveten om detta och det påverkar såklart hur folk beter sig. Precis som i verkligheten beter sig folk olika i olika situationer. Om man tar en hederlig hemmafest, t ex, så finns det vissa som är som nya tjejen och hånglar runt efter en timme, och vissa är som Adrian och hellre puttar konservburk. Det ena är inte mer okej än det andra. Och det är klart att de kanske kommer in och tänker att det är ok att hångla runt när de sett att det är PRECIS det folk där inne gjort innan? Det bjuder ju in till att släppa lös.

Alltså det hände så mycket i typ alla kamerorna samtidigt, så det var nog svårt att dokumentera allting samtidigt. Pedram satt i sovrummet hela kvällen och grät, ja. Han kan påstå att det är för att han mår dåligt och att det har någonting med utsidan att göra, men alla som såg när Dennis kom in vet att det handlade om att han fick instant mindervärdeskomplex när han insåg att han inte längre är husets alfa.
Medlem
Katti är 58 år gammal o tjatat hela tiden om att en 40 årig man ska komma in till henne..varför tror hon att en 40årig man skulle ha intresse för henne? Inte vanligt direkt att 40åriga män söker sig till 20 år äldre tanter? Eller har jag fel? 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in