2021-03-28, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Men gör mest skillnad i huset av dom som hänger löst?
Adrian, blek. (men kommer enkelt sitta säkert då han "är så söt".
Madde, blek.
Steff, rök och tårblek.
Katti, en karaktär som behövs i huset.

Där har du mitt svar

Katti är absolut en karaktär men är sämst i tävlingar, behöver specialbehandling. Gnäller alltid när det börjar hånglas eller pratas sex på festerna och går och lägger sig innan 23. Kräver att alla ska anpassa sig till henne men gnäller på att det är just så som Nardos funkar
Jag tror hon gnäller för att det inte finns någon hon kan hångla med. Jag menar, hon hade inte bangat på Jesper
2021-03-28, 13:04
Medlem
SÅ JÄVLA komiskt att ni tror AD vill sova med madde? Han är fkn blyg och vågar inte. Tror du han håller fast sig i Nardos eller? Hon sa till madde att de skulle sova tsm
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Haha Är det du som ligger bakom emeliefanpage på insta?
Hahah FAN

busted

D e jag. ÄLSKAR Emelie. Hon är det finaste, det gulligaste, den mest sprudlande och positiva personen jag någonsin sett i tv<33333 man blir så GLAD av hennes energi, hon smittar liksom av sig!!!!
Medlem
aina08s avatar
Kan dom inte autonominera ALLA så vi kan få rösta ut vem vi vill.

Ut med:
Pedram
Judith
Pedram
Judith
Nardos
Nardos
Steff
Madde
Alex
Joel
Emelie
Katti
Simon
Tanja

Jackie, Dennis (ingen bra koll på dom ännu)
2021-03-28, 13:05
Medlem
lillaflippens avatar
Något som säkert redan varit uppe i tråden, men jag tycker,

Varför har dom två sovrum? I gamla bb sov ALLA i ett och samma sovrum. Det gick inte att undvika en person man bråkat med.

Nu är det lätt för dom att dra sig undan från någon dom tjafsat med osv.

Det var bättre förr säger jag som om jag vore en gammal kärring.
Medlem
Gutis avatar
Nej, det här håller inte kära vänner.

Jag skiter i resten av dagen och ska kolla på en dokumentär om finsk minigolfhistoria. Del 1 ”pollen” som kom ut idag.

Puss och kram
Medlem
Fin bild från gårdagen https://imgur.com/cRuOQzZ
2021-03-28, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hahahahahah varför ser de ut som två karaktärer i De tre vännerna och Jerry
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Snyggt. Har du också en bild på när fittan och tjockisen Alex käkar mackor i jacuzzin och baktalar Dennis?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är väl alla där inne. Men hon hävdar gång på gång att hon inte vill bli känd, inte ha följare och jadajada.

Alexander Eklund är säkert låg för att han vet att alla i huset vet vad han sagt men att han inte vågar stå för det. Hoppas att han lämnar, är trött på han gubbiga uppsyn och lönnfeta mage.
Till viss del, ja. Emelie spelar i en annan liga jämfört med de andra. Först ska hon tråna efter killen som en svulten valp, och sedan när hon väl får uppmärksamhet så är hon inte intresserad. Det är som att varje interaktion som besvaras är som en heroinspruta rätt in i blodådran för henne. Sedan letar hon nästa fix (läs: kille) som hon kan utnyttja.
Medlem
Snälla Alex hållkäften du har skämt ut dig sj o du skämmer ut dig mer. Han kan åka nu på måndag. Autonominera han för tidernas tråkigaste deltagare
2021-03-28, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Vi får väl hoppas att den vidriga 23-åringen i en 48-årings kropp skäms över att han gjort bort sig inför svenska folket och inser nu att miljonen är jääävligt långt borta från honom.
Om man nu inte vill att det ska se ut på ett sätt, prata med Dennis om det då istället för att smyga runt som en skugga. Jag förstår inte att han kan vara 23? Är typ 15 år äldre och ser fan yngre ut än honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in