2021-03-28, 12:58
Medlem
Två favoriter i badrummet nu
2021-03-28, 12:59
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Någon mer som inte röstat än? Vet inte vem jag ska rösta på. Inte Katti iaf.

edit: okej Burk-Adrian får inte min röst heller
Men gör mest skillnad i huset av dom som hänger löst?
Adrian, blek. (men kommer enkelt sitta säkert då han "är så söt".
Madde, blek.
Steff, rök och tårblek.
Katti, en karaktär som behövs i huset.

Där har du mitt svar
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Det måste bli autonominering på AD. Fattar inte hur produktionen kan blunda för det!

Ja det är helt sjukt! Egentligen räcker inte autonominering. Skicka bara ut honom, för det där är helt oacceptabelt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Ja precis, det är detta jag känner igen. Beskrivningen av att Madde eller Adrian hade Dennis rygg känner jag inte igen heller.
Nej, absolut inte. De orkade bara hamns vid köket med honom.

Alexander Eklund verkar vara riktigt nere. Han inser väl att han aldrig kan uppmuntra eller deltaga i något snusk.
2021-03-28, 13:00
Medlem
Mrsobehagligs avatar
KukKladdarKatti orkar inte städa så mycket, hur kan tanten vara undersköterska, tål inte kräks orkar endast röra sig mellan rökruta, matbord, soffa säng?
2021-03-28, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Bekräftelsebehovsknarkare.
Det är väl alla där inne. Men hon hävdar gång på gång att hon inte vill bli känd, inte ha följare och jadajada.

Alexander Eklund är säkert låg för att han vet att alla i huset vet vad han sagt men att han inte vågar stå för det. Hoppas att han lämnar, är trött på han gubbiga uppsyn och lönnfeta mage.
2021-03-28, 13:01
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, absolut inte. De orkade bara hamns vid köket med honom.

Alexander Eklund verkar vara riktigt nere. Han inser väl att han aldrig kan uppmuntra eller deltaga i något snusk.

Vi får väl hoppas att den vidriga 23-åringen i en 48-årings kropp skäms över att han gjort bort sig inför svenska folket och inser nu att miljonen är jääävligt långt borta från honom.
2021-03-28, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Nehe du! Madde frågade AD om de kan sova ihop..han hade då svarat ett kort ”ja” o inget mer...sen gick han o la sig på sin plats ändå som råkar vara bredvid Nardos. Märktes att han blev onekväm av frågan. Klart han inte hade sagt nej framför alla, men tror inte han vill initiera något där inne så han följde inte upp det sen bara..

Har Madde tagit upp denna diss idag eller inatt med någon? Eller låtsas hon som om det regnar
Medlem
DjPuttes avatar
Ska sanningen fram så som jag sagt Katti lär ryka och tror att det är rätta vägen. Madde bör få vara kvar inte pga AS utan hon bidrar en del av huset!

Steffy är jag JÄVLIGT tveksam till att hon ska vara kvar i huset bidrar med lika lite som Katti tyvärr, Det är förmycket falska tårar och annat shit som jag har lite svårt för att ta!

Så Katti el Steffy skit vart vem men där är den som får lämna huset i morgon!
Medlem
icons avatar
Det ironiska i att Madde tydligt under husmötet säger att hon kommer att undvika dålig energi eftersom det kan vara hennes sista tid i huset och sinnebilden för dålig energi flyttat in i hennes säng och sitter där.
Medlem
KrossedOuts avatar
Nardos är den ens med balls därinne. Fan, hon stiger till en toppkandidat att vinna miljonen. Förståru?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
KukKladdarKatti orkar inte städa så mycket, hur kan tanten vara undersköterska, tål inte kräks orkar endast röra sig mellan rökruta, matbord, soffa säng?
Hon måste samla krafterna. Att ligga och sova i soffan 3 timmar mitt på dagen tar på krafterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in