Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Jag gillar också Katti, men tycker att hon hycklar i det här fallet. Hon har redan uttryckt att hon inte gillar nya tjejen, och deklarerade ganska hårt att det handlade om att Dennis kom in och var bufflig och tog plats snarare än själva lapdancen/hånglet i sig.
Sedan är det ju inte upp till henne att avgöra vilken stämning det är, och huruvida det är okej eller inte för de nya som kommer in att hångla med varandra i poolen? Gillar inte att hon försöker styra andras handlingar på det sättet hon gör, speciellt när det inte gäller alla utan bara specifikt utvalda personer som hon inte råkar gilla.
Jag gillar också hennes ärlighet, men tycker inte nödvändigtvis att hon alltid har rätt när hon är ärlig. I det här fallet tycker jag inte ens hon var helt ärlig, eftersom det i grund och botten handlar om att hon inte gillar de två nya och inte själva hånglet i sig.
Ja såg inte situationen som sagt, men att hon skulle styra hur stämningen ska vara är ju inte sant.
Sen förstår jag om man tycker det är konstigt att nya personer kommer in och tar massa plats. Inte bara för vad dom gör utan även för just grejen att dom varit där i flera veckor och nya sen kommer in och beter sig som dom varit där lika länge.
De är som om någon okänd skulle komma hem till mig och bara ta för sig som om dom alltid bott i mitt hem. De är ju inte så konstigt att man tycker de känns konstigt. De släpper ju med lite tid.
Sen tycker ja inte att hon försöker styra vad andra gör utan är bara tydlig med vad hon är med på och inte, och vad hon är bekväm med eller inte.
Nardos och Joel däremot försöker ju avbryta, styra och störa andra när det sker saker dom inte gillar.
Nardos vill ju att dom anpassar allt efter henne. Som när Simon hade visat snoppen. Då ska de tänka på henne bara för att hon aldrig sett en snopp tidigare. Där snackar vi om att försöka styra.
Och prydda Joel är ju likadan. En 13 åring som tycker allt är lite spännande men som samtidigt måste lägga sig i när saker sker som hans mamma sagt åt honom att inte göra.
Vet du om man kan se det som hände igår någonstans?
Hörde att Peddo grinat också och de vill man ju också se!