2021-03-28, 12:33
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Intressant, han finns som sagt inte i appen. Hmm...
Hoppas han inte går ut under måndagsfinalen
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kvällens cringigaste var definitivt Pedram som satt och storbölade och sade att han skulle lämna huset till Adrians fördel. Lögn och förbannad lögn. Han är alldeles för narcissistisk och ego för att göra det. Allt handlade om att hans manlighet och alfahannestatus sjönk när Dennis kom in. Tönt.

Den andra cringefesten var Alex. Vilken supernolla! Dissar den nya deltagaren totalt och snackar skit om honom hela kvällen för att han fick en lapdance och för att mansbebisen med bearnaisekroppen inte kunde ta det.

Katti skämde också ut sig med att döma ut Dennis för lapdansen. Hon har tydligen glömt bort alla andra hångel och lapdances som skett. Moraltant i överkant ikväll.. Big Brother är inte bara kumbaya utan också hångel fylla och bråk.

Judith höll moralpredikningar om att Dennis tydligen hade clatchat till Jaqis röv under dansen som Jaqi inte hade något emot. Hon tyckte att det var för mycket och sunkigt. Att Judith själv använt både de kvinnliga och manliga deltagarna som ett sexuellt smörgåsbord mot deras vilja har hon givetvis ignorerat.

Hoppas att Alex hänger löst nästa Måndag för han måste UT. Han har fått alldeles för mycket luft sedan han kom in och är en riktig surkuk.
Många kloka observationer som vanligt, men dom androgyna megafjantarna Alex och Peddot MÅSTE ju vara kvar så vi kan njuta när Stor-Dennis trycker ner deras obefintliga manlighet ner i avgrundsdjupen! 😂

Paradoxalt kan ju deras nemesis Dempa, samtidigt vara deras räddning att få vara kvar i huset då det bäddar för underbar förnedrings tv av högsta klass.😁
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag gillar också Katti, men tycker att hon hycklar i det här fallet. Hon har redan uttryckt att hon inte gillar nya tjejen, och deklarerade ganska hårt att det handlade om att Dennis kom in och var bufflig och tog plats snarare än själva lapdancen/hånglet i sig.

Sedan är det ju inte upp till henne att avgöra vilken stämning det är, och huruvida det är okej eller inte för de nya som kommer in att hångla med varandra i poolen? Gillar inte att hon försöker styra andras handlingar på det sättet hon gör, speciellt när det inte gäller alla utan bara specifikt utvalda personer som hon inte råkar gilla.

Jag gillar också hennes ärlighet, men tycker inte nödvändigtvis att hon alltid har rätt när hon är ärlig. I det här fallet tycker jag inte ens hon var helt ärlig, eftersom det i grund och botten handlar om att hon inte gillar de två nya och inte själva hånglet i sig.
Ja såg inte situationen som sagt, men att hon skulle styra hur stämningen ska vara är ju inte sant.
Sen förstår jag om man tycker det är konstigt att nya personer kommer in och tar massa plats. Inte bara för vad dom gör utan även för just grejen att dom varit där i flera veckor och nya sen kommer in och beter sig som dom varit där lika länge.
De är som om någon okänd skulle komma hem till mig och bara ta för sig som om dom alltid bott i mitt hem. De är ju inte så konstigt att man tycker de känns konstigt. De släpper ju med lite tid.
Sen tycker ja inte att hon försöker styra vad andra gör utan är bara tydlig med vad hon är med på och inte, och vad hon är bekväm med eller inte.
Nardos och Joel däremot försöker ju avbryta, styra och störa andra när det sker saker dom inte gillar.
Nardos vill ju att dom anpassar allt efter henne. Som när Simon hade visat snoppen. Då ska de tänka på henne bara för att hon aldrig sett en snopp tidigare. Där snackar vi om att försöka styra.
Och prydda Joel är ju likadan. En 13 åring som tycker allt är lite spännande men som samtidigt måste lägga sig i när saker sker som hans mamma sagt åt honom att inte göra.

Vet du om man kan se det som hände igår någonstans?
Hörde att Peddo grinat också och de vill man ju också se!
2021-03-28, 12:34
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Japp, man ska alltid vara snäll mot dom snälla.
Sen kan man ju blunda medan man är snäll om man känner att personen gör en lite illamående
Bannlyst
Kattis sa emot sig själv.
Det är inget personligt mot dig sa hon till Dennis, samtidigt sa hon att man beter sig inte så som han efter 2 timmar i huset 🤷🏻‍♂️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Igår ville jag rädda Madde, nu skiter jag i vem som ryker, Adrian är en jävla fitta som lurar Madde och hon låter sig bli förnedrad av tönten, båda kan åka hem.

Vad hände igår som gjorde att Adrian lurade Madde? Jag missade hela gårdagen men vill väldigt gärna veta detta.
2021-03-28, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
This. Låt oss heller inte glömma vilka som resonerade som människor igår, Steph, Tanja och framförallt AD.
Utan AD igår hade man knappt klarat följa skiten, gjorde ont i hjärtat faktiskt.

OCH MADDE!!!! Göm för fan inte hennes Superfina insats igår!! Och Imorse! Genomsnäll människa! och den mest äkta i huset efter det som hände igår
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ni kom jag in i liven när Katti pratade. Sa Alex ett ord? Kameran zoomade in på honom väldigt mycket men han såg vettskrämd ut.

Han var nära att springa till en nödutgång för att slippa den konfrontationen. Dessutom sitter han och ljuger och bortförklarar sig istället för att bara be om ursäkt och gå vidare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Skönt att Dennis kan garva åt idiotin. Men lyser igenom en stor besvikelse på mottagandet också.
Hur hade du reagerar på om en människa efter två timmar börjar fråga ut dig om du haft stånd? Samt går och lägger sig kl 23 när det är fest.

Viskade Emelie till Madde att hon tror att Katti åker. Jag tror att Madde är den som kommer åka, hon känns inte som att hon kan ha någon direkt följeskara. Är nog samma personer som gillar Adrian och Madde och där tror jag Adrian är överlägsne. Men man vet ju aldrig. Kanske blir Katti.
2021-03-28, 12:36
Medlem
herpesvårtas avatar
Pedram beter sig som att han inte följde med pilgrimståget igår kväll och snackade skit om nya killen.

Önskar innerligt att de ikväll skulle visa hela gårdagskvällen på storbildsskärmen. Hade varit njutbart att se syltryggarna bli påkomna med byxorna nere.
Medlem
Anonym396s avatar
Nu ska Adrian putta burk med Dennis
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Han saknas i appen. Han har "lätt packning" som Madde sa. Han har inte mycket cigg med sig enligt utsago. Han har gjort en "deal" med polare på utsidan att han inte får hångla(?) på en vecka = bra ursäkt för att inte säga att han har en tjej på utsidan och stt han bara skall vara inne en vecka?

Han ger mullis vibbar!

Skrev igår om att i början av säsongen kunde man skicka in en ansökan om att få gå in och hänga en stund i huset. Det kanske är Dennis som blev utvald till detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in