2021-03-28, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
alex är fan modigare än den falska fegisen Emelie. Alex är ärlig och säger det rakt ut medans Emelie gömmer sig i täcket och glor ner på sina skor

Alex skäms det ska han, varför ska Emelie få skit för nått som hon inte starta , det va ju Alex som balla ur mest igår och hetsa alla
Bannlyst
Nya tjejen är så mycket white trash som man kan bli 🤢🤢🤢
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det hade varit smart. Men han tycker inte att han överreagerade, han är en pryd jäkel helt enkelt.
Säkert med i någon frikyrka.

Tror han reagerade så för att få pluspoäng hos Emelie
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast hon har inte haft några som helst problem innan. Hon har suttit runt köksön och kollat på hångel close up, hon stod och applåderade åt Therese lapdances, hon har aldrig gått ifrån innan. Det här handlar bara om att Dennis och nya tjejen kom in och tog plats, och det rubbar deras bild av bubblan de lever i. ÄVEN Kattis.
Hon har sagt massor av gånger att hon inte tycker det är roligt när allt handlar om hångel och sex.
Hon har också sagt att hon inte vill vara med på alla lekar som snurra flaskan osv för att det alltid handlar om samma saker.
Hon har däremot aldrig sagt att de andra inte får göra det.
Att hon ibland inte går iväg är ju kanske inte så konstigt om man bor på samma plats och är med i själva festandet.
Sen behöver man ju inte alltid reagera på samma sätt över saker.

Nu såg ja själv inte händelsen igår men förstår de hon säger.
Även att det skulle kännas konstigt att någon som just kommit in i huset börjar strula rund.
De var min första tanke när Cyckelvurpan kom in härom dagen. De gick ett par timmar och sen körde hon på som om hon varit där i flera veckor. De är inte kanske helt normalt, i min värld.

De är ingen nyhet att jag gillar Katti. Men de är just för att ja tycker att hon är ärlig med vad hon tycker.
Allt hångel tex är tydligen de folk vill se på tv, dom andra skapar tv för att bli intressanta medan hon väljer att stå utanför det och säga vad hon tycker. Många andra sitter och biter sig i tungan eller snackar skit bakom varandras ryggar.
Medlem
Jag känner som så att produktionen skjuter sig själva i foten. Det var en skitgrej som blev skitstor, en höna av en fjäder.

Man kunde kväva denna gnistan med ett påtvingat husmöte, likt man gjorde. Eller så kunde man bara låtit gnistan vara, låta deltagarna gå runt och irritera sig på det mer och mer och lagom till nästa fest så har gnistan utvecklats till gigantiska lågor och det är tjafs och drama i huset.

Korkat, jävla konstig dokusåpa med denna produktion.
Medlem
Judith dö tyst under mötet. Nu inser Judith att ingen vill hålla på och äckla sig som hon gör varje fest. Halva gruppen vågar inte bada i poolen. Nu verkar hon fatta sina varningar. Fyfan de tog halva säsongen innan hon fatta varför henne vän skrev sluta hångla. Tyst som ljus hur ofta är Judith tyst. Nu skäms hon
2021-03-28, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Frågan är, vem fan är Alex?

Lär vara den första att ryka när han hänger löst.
Var ändå lite kul i natt när typ Steffi, Tanja och nya tjejen skulle förklara för Dennis vad som hände och de ba "Alex blabla han är sur blabla" och Dennis ba "Vem är Alex?"

Så mycket energi la han på honom, medan Alex satt i bubbelnuggen och KÅKKADE över Dennis
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Dock ljuger hon om vissa saker.
Hade t.ex. AD sagt till henne "ikväll kn*llar vi" så hade hon klätt av sig innan han ens hunnit avsluta meningen.

HAHA nej det tror verkligen inte jag. Men ingen av oss två kan veta vad som skulle hända i en sådan situation så det är inte ens lönt att spekulera i 😂😂😂
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perhaps-Probably
Precis. Alex är en fegis som försöker rädda sitt eget skin inför de andra deltagarna men saknar ryggrad för att göra det på ett genuint sätt. Dock så kommer sanningen fram för oss tittare vilket han inte har tänkt på.

Ja men för mig är det ett mysterium att ingen erkänner att man var full och övereagerade.

Har dom aldrig supit förr? Jag har överreagerat många ggr på fyllan. Dagen efter har jag ringt och sagt att jag inte menade det jag sa, jag var full och dum i huvudet och saken har varit ur världen.

Menar inte att det är en ursäkt att bete sig som en idiot. Men äg situationen istället och säg det iaf. Jag var full och dum. Inte värre än så?
2021-03-28, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
alex är fan modigare än den falska fegisen Emelie. Alex är ärlig och säger det rakt ut medans Emelie gömmer sig i täcket och glor ner på sina skor

Håll käften ! Ses du med röven ?? Alex vill bara rädda sig själv , för att andra tycker det är fel. Hade dom andra hållet med han så hade han hållit med då. Alex är en TÖNT
Medlem
uardozs avatar
Suck, det sista de säger i sin kumbaya-cirkel är att ingen ska nämna ett ord om detta mer. 2 minuter senare sitter alla på varsitt håll och pratar vidare om händelsen
Medlem
Alltså vad fan är det här?!

Kattihar inte sagt ett skit när andra äcklat sig ännu mer

Simon har fått flertal lapdance och varit naken

Tess har dansat likadant på varenda jävla fest och ingen har brytt sig ett skit

Alex var äcklig redan första kvällen han kom in och hånglade i poolen

Tanja hånglade första kvällen och det var drag i poolen

Emelie hade inte haft något emot om Dennis varit på henne

Fan vad arg jag blir. Värdig vinnare Adrian

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera