2021-03-28, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Har jag förstått det hela rätt nu? Judith och Alex kom undan?

Nä, alla vill bara ha bråk och drama om småsaker, släpp det nu och ställ råttan Adrian mot väggen.
2021-03-28, 12:17
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men sluta överdriv för fan! Det var ingen avrunkning!

Pratar om principen. Det förändrar inte min poäng om hon runkade av honom eller bara runkade honom. Varför märker du ord och skiter fullständigt i poängen?
2021-03-28, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, avslutade starkt också

"bauuraa fööuur aattt jauug säguur att nåågouun seeuur brauuu uut beetyduur deeut ennteee att jaug vill KNUEEELLA DOOEEM"

hon har nog aldrig tagit ordet "knulla" i sin mun innan och känner sig helt CRÄJZY nu och kommer säkert säga till Nardos och Joel typ "hihih hööuurde niiie jaau saa knuueellla"

nej, nu måste jag sluta, får nästan dåligt samvete för att jag är så hård mot henne (hårdare än Dennis kuk var i natt)

Du har ju bara rätt om den groteska Emelie. Hon är ju som en 12 åring den jävla lantisen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har ingen där inne någonsin haft en snefylla och överreagerar förut?

Var sa tex inte Alex bara

- hörrni, jag ber om ursäkt för att jag flippade för en skit grej om det som hände i poolen. Jag var full och övereagerade. Jag ber om ursäkt.

Alla hade väl fattat? Eller?
Det hade varit smart. Men han tycker inte att han överreagerade, han är en pryd jäkel helt enkelt.
Säkert med i någon frikyrka.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Varför är du så jävla envis med att jag har missförstått saker? Har redan sagt till dig att jag såg allt igår. Vi var många här i tråden som bekräftade med varandra vad vi såg och hörde.

Såg du allt igår? Nu frågar jag dig en andra gång då du vägrar svara på frågan.

Jag har inte missuppfattat någonting. Hon var fortfarande en av dom som startade det hela.

Lägg ner ditt skitsnack nu. Idiot.

Såg du ens liven precis? Du kan ju inte tala för hennes känslor och säga något annorlunda när hon precis har berättat vad hon är förbannad över.
Medlem
Perhaps-Probablys avatar
Citat:

- hörrni, jag ber om ursäkt för att jag flippade för en skit grej om det som hände i poolen. Jag var full och övereagerade. Jag ber om ursäkt.

Precis. Alex är en fegis som försöker rädda sitt eget skin inför de andra deltagarna men saknar ryggrad för att göra det på ett genuint sätt. Dock så kommer sanningen fram för oss tittare vilket han inte har tänkt på.
2021-03-28, 12:19
Medlem
Simon borde verkligen bett Emelie om ursäkt som pushade för att hon ska sova med nya killen utan att ens kolla det med henne samt säga något i stil med att hon sniglar -.- Simon är äcklig, socialt handikappad och antagligen har flertals obehandlade diagnoser..förstår inte att han är så mångas favorit!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Har jag förstått det hela rätt nu? Judith och Alex kom undan?

Judith låtsades som absolut ingeting...
Medlem
SphincterAnis avatar
Frågan är, vem fan är Alex?

Lär vara den första att ryka när han hänger löst.
2021-03-28, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Alltså Nardos och Joel får ju alling att se såå mycket värre ut än vad det faktiskt är.
Det var ingenting egebtligen, sen börjar det spåra tooootalt om någonting som egentligen är ingenting

exakt jag förstår inte hur alla härinne kan blaima alex och emelie för det som hände igår när det var joel och nardos som gick hela natten och hällde bensin på brasan och snackade om ståndet som aldrig funnits tydligen

det var en höna av en fjäder
Medlem
FishGbgs avatar
Nu får dom fan ge sig i kontrollrummet,denna eviga censur!
Varför får vi inte höra eftersnack,så jävla B...
Medlem
Gutis avatar
Citat:

Oja, det hade varit lite snyggare och mer rakryggat att säga så. Vi är inte mer än människor och snefyllor händer även de bästa.

Han hade vunnit lite mer på även hos tittarna också istället för att gå runt det hela.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in