Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Sedan är det inte så att jag "vakar" över dig, om du nu tror det, det är helt enkelt bara så att jag, till skillnad från dig, har koll på läget.
Att du väljer att så mycket framstå som em idiot är ditt val. Jag vet ju att du kan skriva både spännande och kunniga inlägg. Men när du blandar upp dessa med löjliga inlägg om saker du anser att folk har fel om, och du säger till dom på ett sätt som liknar en pubertal tonåring på P-12:a så blir det bara löjligt.
Det är synd att du fortfarande inte fattat att jag lägger in detaljfel eller slarvigheter ibland för att provocera dig.
Det är inte jag som tycker att du vakar över allt jag skrivet, det är fakta. Du som är så road av att kolla bakåt kan ju kolla hur många av mina inlägg du kommenterat.
Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Ett försök från dig att plantera en lögn i tråden alltså. Det finns ingen som har påstått att det skulle vara allmänt känt att Esbjörn är förvirrad. Du har ingen källa för det påståendet. Jag har däremot en för motsatsen.
Nä inte alls, jag använder bara en metod som är vanlig i denna tråd. Och det finns artiklar postade där det står att Ebba viste och hur hon förväntats gjort det. Vad roligt att du utan hänvisning lämnar ett citat från en artikel som publicerades för väldigt länge sedan och tycker att du har fakta.
Grannarna i den där byn är ju dessutom livetsordare allihop. Det blir ju ännu fånigare när du i samma veva skriver vad du skriver som du skriver i citatet nedanför ett par minuter senare;
Citat:
Ursprungligen postat av
vonEisen
Intressant att fler lekt med den tanken. Jag tänkte främst på de politiska konsekvenserna (vi är i det forumet). Men där verkar vi alla vara inne på samma tes. Att om en okänd gärningsman bränner ner huset så skulle det belasta Ebba polititiskt även om hon är helt oskyldig till branden.
Jag tror den här affären kommer att få djupgående konsekvenser för Ebba hur som.
Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Jag skulle inte påstå att han är livsstilskriminell, däremot tror jag att han har haft svårt med relationer i hela sitt liv. Han har ett svårt humör och uttrycker sig elakt om andra människor. Han har en lindrig EIPS som gör att han lätt faller i affekt. Det finns även en hel del tecken som tyder på att han har ett lite flexibelt förhållande till sanningen.
Det tillhör till exempel ovanligheterna att man behåller sin lägenhet trots att man har ett förhållande med en livskamrat i 40 år. Den sortens särboförhållande är sällsynt.
Absolut, jag är benägen att hålla med dig.( även om du två inlägg upp talar om grannar som påstår honom glasklar).
Huruvida han har svårt att hålla sig till sanningen eller inte har jag ingen aning om. Men det och mycket anar som du skriver här kan ju mycket väl vara tidiga tecken på demens.