Verkligen! Vart fan är Nardos? Jag trodde faktiskt att hon skulle fixa till detta.
Dock så är det inte hennes ansvar MEN hon är den enda som vågar!
Emelie beter sig URLÖJLIGT nu ALEX likaså!
Jag tappar hoppet om mänskligheten
Sätter mitt hopp till att Nardos drar igång mötet sen!
Har Alex konfronterat Dennis ännu? Får kalla kårar när jag tänker på hur han smög runt och satte griller i folks huvuden gällande nya snubben. Som tur är verkar alla som tittade igår (oavsett forum) hajat sektmobbingen men det tåls ändå att snackas om idag också.
Ser att han sitter i poolrummet o spelar oskyldig nu den svartsjuka råttan. Droppen gick för MichelinAlex när DompaLöve fick uppmärksamheten av både Emelie och Tjackie, punkt fucking slut.
Emelie borde veta bättre än att springa in till småbarnen Joel och Nardos som fick orgasm av att höra hur den nye flippat ur totalt och ändrat programmet från big brother familia till porrfilm. Hon ligger också bakom mycket av gårdagens katastrof.
Katti nämner jag inte ens, mer än att det är hon som borde lämna imorgon.
Återigen, allt var frid och fröjd för Alex så länge han hade hopp om hångel med Jaqi i poolen. När det inte blev så utan det var Dennis som fick Jaqis uppmärksamhet istället tog han rygg på Emelies irritation som handlade om nåt helt annat. Pinsamt.
För all del. Men hennes beteende talar ofta för motsatsen, så förstår att det uppstår förvirring. Med det sagt så är det såklart idiotiskt att ”hetsa” och ”tillskriva henne känslor” för givetvis ska det vara upp till henne.
Det mest komiska är att de andra lägger över allt på Emelie nu. Alex tog hennes reaktion som ett tillfälle att lacka ur på nya killen och Katti fick plötsligt en anledning och tillfälle att få ur sig hur äckligt hon tycker det är med orgierna som pågått i poolrummet och hur det inte går i linje med deras vision av BB. Judith är plötsligt Nunna.