Kan försöka sammanfatta då folk i tråden just nu verkar fatta helt fel.
Det var kaos omöjligt att hänga med i alla kameror. Klippet som ligger i appen visar en JÄVLIGT felaktig bild av kvällen
Det kom in en 192 cm testo kille och de andra killarna fick panik. Framförallt Peddot, Alex
Peddot satt o grät i sovrummet pga en brud han har på utsidan bl a och han skall besluta idag om han skall lämna huset eller inte
Dennis, den nya killen fick en lapdance i poolen av Jaqi.
Emelie gick då upp ur poolen då hon ALLTID har avvikit när det blivit för mkt sexuellt
ALEX sprang efter Emelie och började tjafsa om att å vad bra att du tar ställning, bla bla bla.
Alex sprang sedan runt o spred rykte om att den nya haft bånge och att det var obehagligt beteende.
ALEX betedde sig som ett jävla svin vilket ledde till en utfrysning av den nya killen, hand första kväll i huset OCH på hans 30års fest
Den som tillslut tog tag i allt var Nardos som snackade med den nya, då framkom att det inte var ngt särskilt som hänt utan att ALEX spridit rykten för att han var avundsjuk på den nya!
Nardos försökte snacka med Alex som då sa att han inte vill prata med den nya och att han ska hålla tyst om det blir diskussion idag
ALEX är boven till HELA dramat igår!
Han skall be om ursäkt för mobbning av den nya killen!
Sjukt flummig sammanfattning. Sorry men orkar inte skriva allt. Folk får gärna fylla på
Tycker Alex' utformning av ögonen påminner mig mycket om Marcelo Pena dvs en riktig jävla punchable ansikte. Blir fan förbannad bara av att se Alex' uppsvullna tryne i tvn
Igår ville jag rädda Madde, nu skiter jag i vem som ryker, Adrian är en jävla fitta som lurar Madde och hon låter sig bli förnedrad av tönten, båda kan åka hem.
Hahaha. Sitt där och skit på dig nu Alex. Man ser hur ögonen flackar och hjärnan förtvivlat försöker tänka ut hur han ska kunna komma undan sitt ansvar i detta