2021-03-28, 01:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Han förtjänar ursäkter

'Ja jävla beteende men jag förstod redan innan han klev in i huset och på vissa personers miner att barnsliga och avundsjuka sidor skulle komma fram men det är bra för nu visar de sina rätta sidor. Det var väntat men imorgon ska de be honom om ursäkt men vissa kommer fega ur och låtsas som det regnar... va, vad har hänt.. jag hörde ingenting....? Inga bollar tyvärr
Medlem
Kan någon förklara Dompa löv grejen?

Fattar inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Glöm inte tjatet om att hon inte ska ha blöta underkläder på sig.

Nu sa hon något om "Varför hostar du? Har du varit ute med blöta kläder?" Hjälp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Hon måste ju tänka!Va i helvete är det som händer..hahaha Alex vill säkert Skeda också
Hon har ju i veckor väntat på AD skulle lägga sig bredvid Vilket antiklimax

Alex frågade madde utanför sovrummet. Då de andra rummet inte var tysta
2021-03-28, 01:14
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Dennis förtjänar en rejäl brakfrukost i sängen imorgon bitti och en avsugning av Tjackie medan dom tre fläskotörerna tvingas se på.
Det är allt jag har att säga. Over N out.
😂
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Tack! Det har jag velat skriva, men inte kunnat formulera mig. Officeren tar allas känslor i beaktande och vill inte såra någon.

Lennie kom tvåa förra året genom att vara konflikträdd, hoppas Adrian åker ut på måndag.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Du har missat att majoriteten är 8 år mentalt.

Det kom in en kille med Testo, och många klarade inte av det.

Hur verkar han förutom mycket testo? Blev Emelie kör dirr?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Vart kan man ladda upp videos? Har lite halvkassa mobilvideos på lite diskussioner som inte ägde rum i DC.

Är tyvärr inte bra på sånt men hoppas någon annan ser det här
Medlem
aina08s avatar
Vad är det med nya snubben och Alex?
Förstår av era kommentarer att något hänt.
Berätta!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Han var med gamnacken i över 1 timme sedan kom han ut och umgicks. Först nu lade dom sig. Visade Dennis hans säng fixade käk åt honom. Vad gjorde Simon var i poolen en timma och drog sedan.

Men asså palla klaga på Simon?
Han var den som startade igång hela festen. Utan honom ikväll hade ingenting hänt. Finns andra personer och klaga på!!
2021-03-28, 01:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Tack! Det har jag velat skriva, men inte kunnat formulera mig. Officeren tar allas känslor i beaktande och vill inte såra någon.
Det stör mig dock att han etablar Bamboo flickan hela tiden. Dra iväg och sov någon annanstans. Med Joel eller Alex. Skall han klia svintot igen halva natten.
2021-03-28, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
+1

Blir fan upprörd! Fine att han är försiktig osv, men då säger man inte ja ens. Taskigt att ge henne falska förhoppningar.

EXAKT!
Och i slutändan är det Madde som får all skit hos tittarna för att hon är för "på" . När det i själva verket är Officern som ger henne blandade signaler.

(Älskar officern dock och kommer stötta honom i allt. Men HERREGUD VAD ÄR DET HÄR??!??!)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in