2021-03-28, 01:10
Medlem
Rudiebois avatar
Dennis förtjänar en rejäl brakfrukost i sängen imorgon bitti och en avsugning av Tjackie medan dom tre fläskotörerna tvingas se på.
Det är allt jag har att säga. Over N out.
2021-03-28, 01:10
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Stackars Tanja som får lyssna på Judith som tio ggr om dagen säger att hon är "LLL - livs levande legend" och massa andra hyllningsord och meningar. Bisarrt beteende.
Glöm inte tjatet om att hon inte ska ha blöta underkläder på sig.
2021-03-28, 01:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
Yes Adrian kom efter festen och var schysst , det ska han absolut ha men var va han under hela ''festen'' ? men självklart många som var riktiga grisar under kvällen , såsom Emelie , Joel , Alex och Pedram.
Simon däckar alltid när drickan är slut

Han var med gamnacken i över 1 timme sedan kom han ut och umgicks. Först nu lade dom sig. Visade Dennis hans säng fixade käk åt honom. Vad gjorde Simon var i poolen en timma och drog sedan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Jag fattar varför Adrian inte vill sova bredvid Madde. Adrian är smart och han fattar att hon är störtkär i honom såklart. Det behöver man inte var smart för att fatta.
Adrian håller sig undan, eftersom han inte är så intresserad och vill inte att något ska hända i huset. Hennes känslor är ju inte direkt besvarade från hans sida.
Bättre att sova bredvid Nardos som är asexuell

Då tycker jag han ska säga det till henne.

Inte ge henne falska förhoppningar.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
hur gammal är personen bakom ´´bbpolisen´ OMG alex ska sova med madde oohhhhh..

toppar på max 16-17
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Haha så jävla nice!

Tack för uppdateringen, detta trodde jag inte direkt när han kom in, tråkigt att se utfrysning men förväntar mig inget mindre från Joel!
Det blev mest ett utfrysningsförsök, men jag är ganska trygg i att det misslyckades. Flera i vargflocken ville ge sig på den nya alfan, men kunde inte samla tillräckligt stöd så de fick gå och lägga sig i stället. I morgon kommer det bli... intressant.
2021-03-28, 01:12
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Jag fattar varför Adrian inte vill sova bredvid Madde. Adrian är smart och han fattar att hon är störtkär i honom såklart. Det behöver man inte var smart för att fatta.
Adrian håller sig undan, eftersom han inte är så intresserad och vill inte att något ska hända i huset. Hennes känslor är ju inte direkt besvarade från hans sida.

Ja, och Adrian är en av de som har störst fokus på miljonen. Därav att han håller sig borta från allt som kan riskera att sätta det fokuset åt sidan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Dennis förtjänar en rejäl brakfrukost i sängen imorgon bitti och en avsugning av Tjackie medan dom tre fläskotörerna tvingas se på.
Det är allt jag har att säga. Over N out.

Hahha så sant.
Medlem
Vill se Alex möta Dompa Love vid frukost imorgon. Eller kanske redan i sovrum 2. Ska man ställa klockan kanske
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:

Tack! Det har jag velat skriva, men inte kunnat formulera mig. Officeren tar allas känslor i beaktande och vill inte såra någon.
Bannlyst
Citat:

Jo, men Madde frågade ju honom idag om dom kunde sova ihop och han sa ja.
Det är därför han är en tönt.
2021-03-28, 01:13
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahah du har ju missat den mest absurda kvällen hittills

de tjafsade i TIMMAR om nya killen fick stånd av att få Wishherpes-brudens röv uppkörd i nyllet eller inte

Pedram och Alex har fått sina maskuliniteter köra i botten av nya killens blotta existens

det har varit fantastiskt

Det är så jävla orättvist, här har man tittat på bb hela veckan i karantän. Nu när jag äntligen fick ett liv och söp till det på annat håll så har det hänt massa skit!

Känns som det är något personligt från produktionen. Lika Bra att jag inte kollar så får i alla fall ni andra underhållning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in