Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Det fetade: Men det har han gjort många gånger förr. Nu är han dessutom pensionär så det blir ingen yrkesmässig konsekvens.
Ja, de började utreda i slutet av januari. MÄ ville inte medverka förrän en efter en månad, hennes medverkan krävs om de ska få bevisning i form av journalanteckningar från sjukhus bland annat.
Justitierådet kanske inte visste något specifikt alls? Man kan gilla eller låta bli att gilla av olika skäl. Jag kan gilla inlägg där jag i stora delar ändå inte kanske är överens om en slutsats med tycker en frågeställning är bra eller viktig. Det är vanskligt att dra slutsatser efter varför någon sätter ett like.
Du svamlar bara för att få chatta och är ganska ointressant egentligen. Men ett sista svar skall jag ge dig för att sedan strunta i vad du påstår.
Nej, han har inte skämt ut sig även om du inbillar dig det utan han satt i lagrådet innan han häktades inte ens det visste du. Du visste inte hur länge den här förundersökningen har pågått ändå uttalar du dig. Nej, i början av januari startade om förundersökningen så nu vet du det.
Du får läsa på bättre sätta dig in i alla datum som start och slut läsa tidigare domslut, och lyssna på målsägandebiträdet, åklagaren och försvararen samt Lambertz. Ta och plöjda
dagboksblad tex där
startdatum står osv. Du har ingenting att komma med vare sig när det gäller rutinerna för förundersökningar eller våldtäktsmål. Du sitter och hittar på en massa som inte har underlag. Dom gjorde bort sig både polis och åklagare så enkelt är det. Även målsägande gjorde kraftigt bort sig med att påstå att hon var redlöst berusad och slocknade trots att hon satt i telefon vid angiven tid i 30 minuter. Så lätt var det alltså att slå hål på det hon sagt. Då har han inte avslöjat några detaljer ännu mer än att hon drev på det hela.
Som hon sa till sin kamrat i förra våldtäktsmålet som var bortklippt och då hon skull vara slocknad -vi klarade det. Vi klarade det. Klippte bort inledningen där hon sa du skall veta hur skönt detta är. När hon sa nej visade hela ljudfilen på att han lämnade lägenheten och ingen våldtäkt ägde rum. Så ser fakta ut i fallet.