2021-03-27, 22:49
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Känns som hon riktigt slog näven i bordet efter att Alex fick luft och började ifrågasätta vad BB var för program egentligen. "ÄNTLIGEN någon som vågar säga vad den tycker, inte bara jag!" utbrast hon med blicken in i kameran. Tror hon haft mycket ilska inom sig (har synts speciellt när hon varit i närheten av Nardos lol what a chocker), och nu kommer allt fram.
Aha. Så när inte Alex fick vara med och leka så ska det bli färdiglekt för alla. Jaja, skönt för Katti att pysa ur sig det hon burit på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Åh helvete vilket sektbeteende de anammar nu alltså, håll utkik efter vilka som går emot detta: just nu är det Adrian och Tanja som säger emot när hela deras sekt går emot för att någon "ny" kommit in.. Just nu är Pedram och Joel sektledarna.....

Verkligen. Tanja tycker innerst inne att det är ett gäng töntar i den här gruppen men har kuvat sig för miljonen.

Vill verkligen se vart detta tar vägen, men en sak är säker: smekmånaden är över!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Adrian så jävla vettig i alla uttalanden.

Älskar honom.
Yep. De flesta kommer att fatta att han är en guldklimp.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Säger sanning, Joel måste också få höra att han hetsar för mycket. Pedram tyckte uppenbarligen synd om Emelie..

Ok missat det eftersom jag inte kollade dc som bara filmade nardos. Joel har hetsat alltså? Så nu är festen slut? Joel har väl alltid antingen hetsat eller blockat. Inget nytt.
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram är bara skitnödig nu för han inte är nr1 i huset. Han är så weird så jag har aldrig hört nå mer bullshit. Hycklare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jag gick in och duschade och alla hatar nya killen nu? För att han fick en lapdance? Har jag förstått det rätt?

Så har jag förstått det även om jag fortfarande undrar lite.

Och troligtvis att han har noll intresse att samla poäng hos andra. Det är hans 30-årsdag och typ 2,5 person har bjudit till för att fira honom.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Ja för fan!
Jackie lapdancade sönder Dennis, varpå Katti får spelet och tycker att det är ett äckligt beteende. Katti fick dåndimpen!

#teamkatti
Har också börjat ledsnat på att se Jaquelines bajsbrygga i närbild.
Säg vad ni vill incel-klubben, men det finns gränser för hur mycket man ska behöva tåla.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Var är alla Instagrammare som skriker om mobbning nu då? När FLERA olika grupper i hudet sitter och snackar skit om de två nya deltagarna?

Hade det varit Nardos det snackade om hade det varit RASISM och MOBBNING. Nu är det helt ok.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Pedram lackar över att folk gått och gnällt om nya deltagare, och när de får det gnäller de också. HUR SKA NI HA DET! skriker han.

Underförstått, sluta be om nya deltagare som kom in och hotar oss, dvs precis den anledningen han och grät över så han skakade för en timme sedan. Emelie känner sig träffad och stormar iväg.

Pedram är psyk
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EasyJoe
jag blir lack. killen har födelsedag 30 år ! Njuter och sitter ved poolen och alla går å pratar skit om honom ???

Exakt vad jag precis skrev. Det är helt jävla otroligt vad äckliga nästan alla är.

1. Det är en ny deltagare, välkomna honom.
2. Personen fyller 30. Det är en viktig milstolpe för alla människor. Helvete, gå och fira med honom.

Nä istället ska alla smita iväg till olika delar av huset och snacka skit om honom. Sååå jävla vidriga.

Hade jag varit i huset skulle jag bråka med varenda fitta som snackar skit!
Medlem
xrlpyts avatar
Hahahhaaha, nu dog jag av skratt.

En jäkla massa tjat om Pedram i sovrum 2 där Dennis byter om, och till slut utbrister Dennis "jag vet inte ens vem Pedram är?"

HAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHA
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Vad är det som hänt Emelie? Fattar ingenting
Ingen aning. Men nu är hon "fucking sur alltså!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto