2021-03-27, 22:46
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Är Pedram uppe nu när nya grabben fått sura blickar. Nu vågar han sig ut ur sovrummet och ska spela Allan. Spyr på pedram.
Säger sanning, Joel måste också få höra att han hetsar för mycket. Pedram tyckte uppenbarligen synd om Emelie..
2021-03-27, 22:47
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Jag skrev tidigare idag att KATTI tror att detta är HENNES HUS och ser de andra som GÄSTER hos henne...

detta håller jag fast mig till efter det hon klagar om just nu.
Ut med tanten på måndag och låt de unga ha kul! tack !
Tycker det är GRYMT att Katti är av annan åsikt. Behöver vara ett heterogent hus. Annars dör showen totalt. Vill man bara se porriga kidz kan man kolla xhamster. Det är ju konflikter vi VILL ha då måste det få finnaf folk kvar med andra åsikter än massan.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
hahahahaha asså Emelie vilken fucking pajas , har hon paxat Dennis nu med eller ? lipar för han hänger med andra ? hon har inte ens vågat snacka med den nya ikväll , enda hon gör i huset är att grina om att hon vill ha kille hit o dit ,... allt handlar om henne.. fyfan för sån äcklig surkärring tror hon är värsta speciella 10 poängaren eller något , hon är en medelmåtta som bäst men vem vill vara tillsammans med en sur kärring ??

Emelie kommer sluta som en bitter manshatare. Sanna mina ord.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
De civila kommer förstå den stolte Officeren med en magnifik karaktär. MI6 får ständigt information.
Se hur han försöker medla mellan grupperingarna officeren sitter tyst och även ser & lyssnar, Kommer bli intressant hur detta forts aftonen av situationen!
Medlem
EasyJoes avatar
jag blir lack. killen har födelsedag 30 år ! Njuter och sitter ved poolen och alla går å pratar skit om honom ???
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Men alltså har jag fattat rätt att Katti tycker att Jaqis och Dennis show i poolrummet är något att chockas över? Har hon helt missat vad andra gjort i huset tidigare under säsongen???

Känns som hon riktigt slog näven i bordet efter att Alex fick luft och började ifrågasätta vad BB var för program egentligen. "ÄNTLIGEN någon som vågar säga vad den tycker, inte bara jag!" utbrast hon med blicken in i kameran. Tror hon haft mycket ilska inom sig (har synts speciellt när hon varit i närheten av Nardos lol what a chocker), och nu kommer allt fram.
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pedram ska bara stänga sin käft för han är inte ett skit bättre! Tycker han synd om Emelie? hahaha
Har inte hört han bitcha som Katti och Steph
Medlem
icons avatar
Judith och Alex snackar om att den bra stämningen förstördes.
De skulle bara ana vad som skrivits om deras beteende.
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram Ska Ut Jävla Hycklare!
Medlem
Var är alla Instagrammare som skriker om mobbning nu då? När FLERA olika grupper i hudet sitter och snackar skit om de två nya deltagarna?

Hade det varit Nardos det snackade om hade det varit RASISM och MOBBNING. Nu är det helt ok.
Medlem
Lär av detta mina vänner. Håll tyst om era erövringar med män och kvinnor. Folk är så jävla avundsjuka. Ju mindre folk vet desto bättre.
Medlem
Haha Dennis har kuken framme i sovrum 2 när han snackar med Emelie o Madde. Haha han har varit där några timmar.
Han kommer skapa kaoz

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in