2021-03-27, 21:21
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Tror den stämmer bra, Madde åker tyvärr ut.

Jag är oroligt att för många som har röstat på Katti och Steffi är i riskzonen.
2021-03-27, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hahahaha jag gillar dig så jävla skarpt! ❤

Ja, hon är onekligen trashig utav bara helvete. Snart får all trashighet synas, för annars är det bajbaj. I och för sig känns det redan klart; jag vill att Simon ska vinna. Min lille glugg-dvärg.
Hahahah jag gillar dig med, horsey<3

Men eller hur? Osar könssjukdomar om henne, och det är aldrig ett bra tecken. Jag skulle också kunna unna Simon en vinst faktiskt, tycker DOCK han tappat det lite på senaste? Gillade honom verkligen i början men nu känns han lite osynlig. Han behöver göra fler saker i stil med visa kuken för oskuldsNardos och kissbomber i duschen för Tanjas, Steffis och Judiths beskådan.
2021-03-27, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Pedram har ju pratat om någon på utsidan, vet inte om han tänkt på Tess eller någon annan, han nämnde någon gång häromdagen att han hoppas att han inte har förstört någonting - jag tolkade det som hans mys och sexande med Tanja - och så ser han nu hur snabbt hon byter kappa när det kommer in en riktig karl..

Inte för att han väntade sig något seriöst med Tanja, men det måste ändå knäcka lite på manlighet..
Fyfan om han fortfarande obsessar över Tess, då får hon byta namn innan han kommer ut.
En freeze till och en dos spray på Pedram så lämnar han direkt. Hoppas!
Medlem
Vem vill du ska stanna kvar? Här är min lista.
1. Adrian
2. Madde
3. Katti
4. Steffi
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hahahaha!! Vad väntar han på? Att nån ska sakna honom?

Japp. Att någon skall komma o vara sådär äckligt puttenuttig *ååh men hur mååååår duuu, staaackars Gamnacke* 🤮🤮
Jag avskyr sånt beteende!!!

Skulle han mått dåligt på riktigt så hade han gått in i bikten som normala människor!!!
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Har Tanja gjort slut med Pedram, lr är han varnad lr deppig för Tanja inte får supa🤷🏻‍♂️

Vad har ja missat? Får inte tanja dricka?
Medlem
Asåså simon tycker att Dennis inte är en kille man kan snacka känslor med.
Killen fyller 30 och får en sån här kväll. Simon får fan rätt här. Jag hade definitivt gråtit om folk satt i en soffa och pratade. La tid på att laga mat, prata om sig själva och eventuella sovplatser.

Kan dom inte bara supa fucka ur och däcka på en ledig sängplats?

Varför ska dom prata om tidigare tävlingar och sånt nu? Dom har långa tråkiga dagar framför sig då dom kan upplysa honom om saker och ting.
2021-03-27, 21:23
Medlem
Dennis ensam med tjejerna i poolrummet. Bara Simon som verkar vilja bada och vågar vara i samma rum som den nya killen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Japp. Årets bb hade mensamedlemskap som kriterie 👍

Haha, sjukt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen älskar Dennis. En alpha alpha. Tjejerna är tuffare än dessa manbuns. Kör hårt.
Måste du alltid kopiera mig? Jag hade ju årets hard-on för AD innan han blev mainstream, kan inte jag åtminstone få behålla Denis EN DAG för mig själv innan ni alla väljer to jump the bandwagon and follow suit?
Medlem
Doppl3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Vad har ja missat? Får inte tanja dricka?

Tanja drack väl under "fuck the dealer" spelet?
Medlem
Anonym396s avatar
Var är alla snubbar? Dennis är själv med 5 tjejer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in