2021-03-27, 20:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Please, vad kan hon som inte jag kan, menar du? Åk till mig istället, Crazy Frog.
Nu får de kan börja festa och "fucka ur".
Fasen Hästen, du börjar kittlas
Om jag inte vore skruvad av exet hade jag stampat på gasen.
Ge Grodan lite tid.
Medlem
ollepolle90s avatar
Åh herregud vad jag tycker synd om Dennis. Fira 30 årsdagen såhär... Inte ens en värdig fest för någon som fyller 10 år
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Folk kan dra. Då är det tur att du har ditt BÖBBEL!! men ja så är det nog.... och även Alexander förra veckan. Det har ju börjat gå en tid. Plus att det blev så grabbig stämning där ett tag Och Tanjas stopp på alkohol.
JÄVLA tur att jag har BÖBBÖL. Har en till flaska till och med + massa sprit. Ska fan FAKKA UR i kväll. Men gud, jag hade totti glömt bort att Alex nyss kom in. Dennis drar nog fram lite mindervärdeskomplex ur de andra snubbarna. Hade det varit tjejer hade det blivit DRAMAAA men nu kommer det bara bli lite tuppig stämning på sin höjd. Sämst att Tanja har stopp på alkohol dock, bara hennes fyllor som livar upp kvällarna.
Medlem
Vilket jäkla drag det är på den här 30-års festen, man blir ju avundsjuk.

Att partaja i BB-huset motsvarar nog inte Dennis förväntningar.

Kan inte se honom passa in i gruppen eller ens palla stanna kvar heller.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Om den nya tjommen lämnar frivilligt så kanske inte nån av de andra behöver lämna på Måndag?
det var väl BB själva som plocka med han från ingenstans ? isåfall har han ju fått cash för att vara med så kan nog inte lämna direkt
2021-03-27, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos ser asförbannad ut, jag undrar om hon i hemlighet är sur över att förlora Adrian från sin säng. Och allt är den nya killens fel så nu kommer hon hata honom..?

Vänta, vad har hänt och varför ska Adrian byta säng?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos ser asförbannad ut, jag undrar om hon i hemlighet är sur över att förlora Adrian från sin säng. Och allt är den nya killens fel så nu kommer hon hata honom..?

Känns som att Nardos är småförtjust i Adran men den sista på jorden att erkänna de
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Hahaha, han är ärlig när han säger att han inte vet vilket program han gått med i

Han kommer 100% lämna. Han borde ha varit med i en säsong där inte TV4 håller i det.
Hade med bara pallat 12 timmar därinne fyfan,bara bögar och flator o metrosexuella mesar.
2021-03-27, 20:29
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
JAHA vad är det du uppskattar nu då?
Mår du bra, grodjävel? Du har varit ovanligt kärleksfull mot mig idag och det kan inte vara ett gott tecken.

Men VISST ÄR DET?! Det är inte bara jag som är full och hittar på alltså. Undrar vad det beror på? Om det beror på personligheterna som kommer in, bara ATT det kommer in så många eller att det börjar bli spänt pga blir varse om att det är en tävling som närmar sig sitt slut för varje dag som går?
Allt ovan och konstiga autonomineringar och info utifrån gör att bubblan därinne bryts och deltagarna backar tillbaka in i skalet. Tror jag så här spontant.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Förminskar du mina vibbar? FÖRMINSKA INTE MINA VIBBAR för jag är fucking PROUD över mina vibbar!!!!!!!!!!

Jag fuckar för fan ur mer på en flaska böbböl i min ensamhet än de gör i huset.
LoOoOoOol 😍

Du hade festat loss så jävla mycket bättre i det där pisshuset!
Medlem
Det behövs nästan in med vodka i huset.

Dom är 14 personer, säg 4 lådor öl det är 96 öl (33cl oftast tuborg grön 4.2%) dom får då ca 6-7 öl var. Inte något man blir full på när det är 33cl och den låga procenten. Det behövs närmare 150-180 ölburkar in i huset för att det ska bli en redig fylla.

Cavan (vinet) som bjuds på ibland är lite generöst den är väl uppemot 10-12 procentig men det är 1 glas per skalle cirkus. På en kväll.

Undra om dom får supa sig redlöst fulla när det är 5 deltagare kvar eller om det blir att dom skickar in totalt 30 öl så att alla för 6 mellanöl vardera.

Där försvann kortleken. Det var på tiden, drama behövs.
Medlem
Hans tog korten hahahahav

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in