[quote=HeligModer|75257716]Hahahah arg i kombination med alkohol gör mig till en ohelig moder. Är på KRIGSSTIGEN kommer mörda ALLA (VERBALT så ingen börjar gorma om att jaauu hooouutaaar dooeeem å jaaa skaaa mööeeerdaa dooeeem) i min väg.
Haha är det PMSen fortfarande? Lider med dig men mer spännande kväll än min iaf haha. Stämningen känns så himla weird i huset just nu för övrigt
Driver Nardos nu, eller? Predikar om att folk ska sluta bestämma åt andra vart de ska sova och låta dem ta beslut själv för att "vi är vuxna människor". Men ändå så var det Nardos som bestämde att Alex skulle sova hos Emelie första natten
Hahahah arg i kombination med alkohol gör mig till en ohelig moder. Är på KRIGSSTIGEN kommer mörda ALLA (VERBALT så ingen börjar gorma om att jaauu hooouutaaar dooeeem å jaaa skaaa mööeeerdaa dooeeem) i min väg.
Men JA. Var lite inne på att söka pga hade gjort succé. Sedan kom jag på att jag har ett IQ över 50 och någorlunda självinsikt, så blev inget av. Men jag söker nästa år om du söker. Kan ju knappast bli värre än människorna det här året i alla fall.
Jag hade definitivt gjort succé om man gillar gamla BB. Är dock rädd för att jag hade blivit autonominerad varje vecka för mitt beteende.
Om det skulle varit normalt nu och gått rätt till så skulle Pedram och Judith som inte kan hålla sina händer i styr ha alkoholförbud eftersom det är de som inte kan behärska sig.