Citat:
Ursprungligen postat av
TysonTy
Men hon kallade sig själv det också! Har du ens sett programmen???? Hon driver om sig själv men så fort nån annan gör det så ska det vinklas till mobbing? Snedvridet.
S U C K
Men du förstår inte hur jag menar. Adrian fick en auto för att han sa Mongolid, trots att han inte menade något illa. Så egentligen är det fel av Nardos också att uttrycka sig så eftersom det blir samma sak då som Adrian när han råkade säga ett ord som BB direkt nappade på men som han ångrade som fan, för att han insåg efteråt att det kunde ta illa. Det är orden jag menar, inte att hon skulle blivit mobbad.
Då är hon ok med det men det betyder inte att det är ok ändå, för om man inte ska få säga eller ens uttala Samejävel eller Mongolid eller rasistiska anspeglingar så bör det även gälla i vilka situationer som helst där ord kan kränka folk på utsidan som ser detta. Tack för att du uppdaterade mig om att det är självironi då från Nardos men hon borde då också tänka sig för innan hon säger något för det kan låta jävligt skevt för andra